رشد ۴۰ درصدی صدور مجوز مشاغل خانگی در همدان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مجوز مشاغل خانگی | مشاغل خانگی | همدان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، اسدالله ربانی‌آنلاین ضمن تقدیر از تلاش رسانه‌ها در ارتباط و تعامل با ادارات و انعکاس خوب اخبار برای شهروندان اظهار کرد: در یکسال اخیر در حوزه اشتغالزایی، تولید، مشاغل خانگی، تنظیم بازار، دانش بنیان‌ها و کارآفرینی کارهای خوبی در همدان انجام شده است.

وی افزود: توسعه و حمایت از مشاغل خانگی از برنامه‌های با اولویت دولت و مورد تاکید استاندار است و در نقاط مختلف شهر همایش تخصصی مشاغل خانگی برگزار شد و با ۶ هزار صدور مجوز شاهد رشد ۴۰ درصدی صدور مجوز در این حوزه بودیم.

ربانی‌آنلاین گفت: ۲۷ میلیارد طرح مشاعل خانگی به بانک‌ها معرفی شده که ۲۱ میلیارد تسهیلات به ۴۶۸ طرح در همدان پرداخت شده است.

معاون فرماندار همدان با تاکید بر اینکه بانک‌ها باید همکاری بیشتری با تولید داشته باشند، یادآور شد: از عملکرد بانک کشاورزی همدان در تسهیلات گلخانه‌ها رضایت نداریم و انتظار است جبران شود.

وی تصریح کرد: چند ماه پیگیر تسهیلات نانوایان از بانک سپه هستیم و با توجه به اینکه حساب نانینو در سیستم این بانک تعریف شده، انتظار است بانک سپه در اعطای تسهیلات به نانوایان اقدام کند تا نانوایی‌ها با خرید دستگاه‌های جدید مجهز شوند و کیفیت نان افزایش پیدا کند.

دکمه بازگشت به بالا