نحوه ارایه خدمات درمانی در استان فارس با جدیت رصد می شود

شریفی: نحوه ارائه خدمات سلامت در استان فارس به شدت کنترل می شود

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت شیراز با تاکید بر اینکه بر نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در استان نظارت دقیقی می شود از ساکنان استان خواست مشکلات خود را در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی از طریق سامانه های تلفنی 1819 و 190 گزارش کنند.

این خبر را خبرگزاری خبر روزانه از فارس گزارش داددکتر مهرداد شریفی با بیان اینکه برای ارائه خدمات بهداشتی استاندارد، مطلوب و با کیفیت نیازمند حمایت مردم هستیم، گفت: مهمترین راه ارتقای خدمات سلامت شناسایی مشکلات و مسائل مردم است که با مشارکت مردمی امکان پذیر است.

وی افزود: در صورت بروز مشکل در مراکز ترومای بیمارستان، شهروندان می توانند با دادستان این اداره تماس بگیرند و در صورت رفع نشدن موضوع با مرکز نظارت بر مراقبت های پزشکی دانشگاه به شماره 1819 تماس بگیرند.

دکتر شریفی ادامه داد: کارشناسان مرکز مانیتورینگ مراقبت های پزشکی دانشگاه MCMC به صورت 24 ساعته آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان در زمینه درمان هستند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: متخصصان این مرکز در سه ماهه نخست امسال به بیش از 164 هزار تماس پاسخ دادند و پیگیری های لازم در این زمینه انجام شد.

سامانه 190 شکایات وزارت بهداشت از دیگر سامانه های نظارتی مورد اشاره دکتر شریفی بود که در ادامه به معرفی این سامانه پرداخت و گفت: سامانه شکایات مردمی 190 مستقر در وزارت بهداشت به صورت شبانه روزی در دسترس است. 7 با حضور تمام وقت متخصصان و رفع فوری مشکلات سلامت شهروندان.

به گفته این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مراکز درمانی موظفند نرخ ها را در معرض دید عموم قرار دهند و شهروندان در صورت دریافت هرگونه هزینه ای خارج از این نرخ ها، می توانند آن را به سامانه های تلفنی 1819 و 190 اطلاع دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا