نرم افزار بازنویسی محتوا فارسی (آنلاین، رایگان و بدون نیاز به دانلود)

ابزار رونویسی فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند تا نرم افزار رونویسی را بدون دانلود نرم افزار رونویسی به صورت رایگان دانلود کنید و این نرم افزار رونویسی محتوا به صورت گسترده به صورت آنلاین و تحت وب ارائه می شود. در زبان ها؛ پس از خرید اکانت تبلیغاتی یا سایر فرآیندهای ضروری مانند بک لینک یا کاهش درصد تشابه مقالات علمی و پژوهشی، به راحتی مطالب خود را بازنویسی کنید و از این محتوا استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به سئوکاران نیست و می توانید از آن برای اهداف مختلفی استفاده کنید. هر جا که به متن منحصر به فرد و بدون کپی نیاز داشته باشید، این ابزار فوق العاده به شما کمک می کند تا با کمک هوش مصنوعی محتوای بازنویسی شده ایجاد کنید.

چند نوع بازنویسی محتوا وجود دارد؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

بازنویسی متن یک قدرت انسانی است

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این سبک از بازنویسی معمولاً با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود بنابراین می توانید از خروجی این سبک از بازنویسی متن در سطوح کلیدی استفاده کرده و آن را به صورت محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید.

از معایب این روش می توان به هزینه بالای رونویسی و سرعت پایین ارائه محتوا اشاره کرد.

رونویسی کلمه به کلمه با هوش مصنوعی

این روش اغلب توسط ماشین و توسط هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت مترادف آن کلمه به جای هر کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات دقیقاً مشابه نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این سبک باشد. به این معنی که کلمات جابه جا نمی شوند، بلکه فقط مترادف آنها در جای خود قرار می گیرند و جایگزین می شوند.

رونویسی مفهومی محتوا با هوش مصنوعی

کپی رایتینگ محتوا به گونه ای که توسط انسان و ماشین قابل انجام باشد یکی از بهترین سبک های کپی رایتینگ است. این روش به گونه ای عمل می کند که متن را به شکلی خاص بازنویسی می کند و ترتیب کلمات می تواند در برخی عبارات یکسان باشد و در برخی عبارات کاملاً تغییر کرده و جمله جدیدی ایجاد می شود اما موضوعی مشابه.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس رونویسی متن رایگان موجود در این سایت برای کاربران غیرتجاری و موردی با زمان رونویسی روزانه محدود در نظر گرفته شده است، در حالی که سرویس تجاری نامحدود است و برای کاربران تجاری در نظر گرفته شده است.

مزیت ویرایشگر متن نسبت به نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با ابزارهایی که ارائه می دهد می توانید پس از بازنویسی متن از طریق سرویس، ویرایش های نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف خروجی بگیرید.

آیا نسخه تجاری این ابزار محدود است؟

خیر. تنها محدودیت نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. با این حال، در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که در نسخه رایگان تعداد درخواست های روزانه محدود است و می توانید در هر درخواست تا 300 کلمه را بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است، اما اگر یک کاربر حرفه ای هستید و تعداد پرس و جوهای شما زیاد است، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان بازنویسی متن متوقف می شود؟

خیر نسخه رایگان بازنویسی محتوا نشونت برای همیشه رایگان خواهد بود.

آیا نسخه رایگان دارای بازنویسی متن با کمک هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

بازنویسی | فارس | نرم افزار

آیا بازنویسی محتوا به عنوان چرخش محتوا به حساب می آید؟

بدون بازنویسی و ورق زدن دو مفهوم متفاوت هستند که در صورت ترکیب صحیح می توانند نتایج عالی ایجاد کنند. فقط اسپین بازنویسی نمی کند و فقط کلمات مختلف را بین آنها جایگزین می کند. ورق زدن اتوبوس به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این نوع محتوا تقریباً در نتایج گوگل ایندکس نمی شود و به عنوان محتوای اسپم و نامناسب تلقی می شود.

بنابراین، اگر می خواهید محتوا را بچرخانید، سعی کنید این کار را به روش صحیح انجام دهید.

روش پردازش مواد

چرخش محتوا نیز مانند بازنویسی محتوا روش ها و روش های مختلفی دارد که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

 

اسپین راهی برای تغییر کلمات در یک جمله است

در این حالت، کلمات به پاراگراف منتقل می شوند. به عنوان مثال جمله «ابزار بازنویسی حرفه ای ارائه شد» پس از چرخش با این روش تبدیل به «ابزار بازنویسی ارائه ارائه شد».

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شده اند و چیزی بازنویسی نشده است و البته معنی جمله به بدترین شکل از بین رفته است و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل که مردم نمی توانند آن را درک کنند. .

اسپین روش جابجایی پاراگراف ها است

در این روش پاراگراف های متن از بالا به پایین جابه جا می شوند. به عنوان مثال، بند 1 با بند 3، بند 3 با بند 4، بند 4 با بند 2 جایگزین می شود و حرکت بین بندها به همین ترتیب انجام می شود. این مورد اگرچه معنای جملات را حفظ می کند، اما تکراری تلقی می شود. از آنجایی که هیچ بازنویسی انجام نمی شود و تنها یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین روشی برای استخراج جملات و عبارات از منابع مختلف است

در این روش کاربران عبارات و جملاتی را از سایت های مختلف استخراج و ترکیب می کنند. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا کپی نمی شوند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته اگر رونویسی انجام نشود، این تکنیک اسپینینگ بهترین نوع ریسندگی محسوب می شود. زیرا معنی عبارات (هرچند تکراری) حفظ شده و کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این می تواند برای این سبک نکته مثبتی باشد.

سرویس بازنویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با طول حداکثر 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متن از منابع مختلف) استخراج کرده و در قسمت Rewrite Tool کپی کنید. سیستم این متن را بازنویسی می کند و نتایج بازنویسی شده را نمایش می دهد.

هر بار که روی گزینه رونویسی متن کلیک می کنید، متن های اصلی بازنویسی می شوند و با سری های قبلی متفاوت هستند. این بدان معنی است که هر بار که متن خود را تایپ می کنید، ممکن است تعداد زیادی نتایج متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن خود را کاملاً منحصر به فرد کنید، بهتر است در هر چرخه بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 چرخه بازنویسی) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا کلماتی را از منابع دیگر جایگزین کنید. در هر صورت می توان دانست که متن کپی شده است

پارافراسی به چه معناست؟

بازنویسی محتوا را بازنویسی متن نیز می گویند. با ابزار آنلاین بازنویس متن سئوسل برای بازنویسی متن خود، محتوای رونویسی شده توسط ماشین را با بالاترین کیفیت دریافت می کنید.

 

آیا گوگل متوجه شده است که متن بازنویسی شده است؟

خیر. حتی اگر ترجمه ها و ترجمه های ذکر شده انجام نشوند، اگر متن را فقط در یک مکان منتشر کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند بفهمد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی توصیه می کنیم متن را از منابع مختلف بکشید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، محتوای اصلی جایگزین شود تا نتیجه نهایی به گونه ای به شما ارائه شود که گوگل در هیچ موردی نتواند. شناخته شود (حداقل تا اینجای کار و با الگوریتم فعلی).

نیاز به ویرایش یک مقاله بازنویسی شده دارید؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان نیز نیاز به ویرایش دارد، چه رسد به متن نوشته شده توسط ماشین. در جملات بازنویسی شده در بعضی جاها به خصوص در فنی ترین قسمت ها می توان اشتباهات فکری کوچکی دید که با تمام اصلاحات قابل اصلاح است.

 

چند درصد از کلمات بازنویسی شده با کلمات اصلی یکسان است؟

 

شباهت یا درصد شباهت متن بازنویسی شده با متن اصلی به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی یا عمومی بودن حوزه فعالیت است. فیلدهایی که عبارات بسیار خاص و منحصربه‌فرد و متناقض هستند ممکن است شبیه‌تر باشند (یعنی خروجی تابع مشابه متن اصلی است). با توجه به تست های زیادی که انجام شده، این ابزار تقریباً در همه موارد کاربردی و کاربردی است و طبق یک الگوریتم پیچیده سعی می کند متن شما را تا حد امکان تغییر داده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

 

آیا می توان پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری را با این ابزار بازنویسی کرد؟

 

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در حوزه وب و سئو بوده است، البته برخی از کاربران می توانند از این ابزار برای اهداف مختلفی مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد پایان نامه های تکراری استفاده کنند. به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

 

هزینه بازنویسی چقدر است؟

 

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم دارد این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر ارائه دهد، کاربران گرامی نیازی به صرف هزینه های زیادی برای رونویسی متون ندارید. البته نسخه رایگان ابزار paraphrasing AI دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

چرا وقتی undo متن را فشار می دهم هیچ اتفاقی نمی افتد؟

اگر گزینه بازنویسی متن را فشار دهید، کلمات “Please صبر کنید” همچنان ظاهر می شود. صفحه شما متن را بازنویسی می کند…” و پس از 60 ثانیه خروجی نهایی نمایش داده نمی شود، ممکن است یکی از دلایل زیر باشد:

خطای توزیع (نادر، اما ممکن است).

شما باید از مواد مسدود کننده یا فیلتر استفاده کنید.

متن اولیه ای که وارد کردید مخدوش است یا حاوی کاراکترها و فاصله های اضافی است، بنابراین باید خطوط و فاصله های خالی را از متن حذف کنید و دوباره امتحان کنید.

دکمه بازگشت به بالا