آسفالت بیش از ۱۷ کیلومتر راه روستایی در پلدختر

خبر روزانه/ لورستون رئیس اداره راه پلدختر گفت: 17.5 کیلومتر راه روستایی در نیمه نخست امسال در این شهرستان آسفالت شد.

روح اله شریف زاده امروز در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه 17.5 کیلومتر راه روستایی با همت اداره راهداری و راهسازی روستایی و حمایت مدیریت شهرستان پلدختر کلنگ زنی شد. در محورهای تیمورآباد، بگ پیشی، خرسدر، دمرود، آفرینه، چم ساخته شده است. باغ و بستر باغ آسفالت شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت 27 کیلومتر راه روستایی بهسازی شده که بیشتر آن 11 کیلومتر در جاده روستایی تخت چان است.

رئیس اداره راه پلدختر، اجرای روکش آسفالت 14 کیلومتری در برابر سیلاب در محور پلدختر – دلیج، رفع دو نقطه حادثه خیز در منطقه باغ جی واقع در محور پلدختر – دره شهر، جداسازی جاده و احداث یک راه دسترسی به پل ابراهیم آباد به حجم عملیاتی 40 هزار مترمکعب، ثبت مشخصات پل های 1000 و 80 در سامانه مدیریت یکپارچه زیرساخت های حمل و نقل جاده ای (bms) و خط کشی 126 کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی به عنوان دیگر بخشی از فعالیت های شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در زمینه راهداری به مدت شش ماه در سال 1401 در شهرستان پلدختر است.

شریف زاده، 18 کیلومتر احداث و مرمت حاشیه راه، رفع فرسایش حاشیه جاده با حجم کار 28000 متر مکعب، رنگ آمیزی و گودبرداری سطح راه به میزان 210 تن، تنقیه و بازگشایی 21 پل و دهانه پل، وی ایجاد خاکریز خاکی چهار کیلومتری و به عنوان بخشی از فعالیت های شش ماهه راه، اصلاح سه کیلومتری شیب شیروانی را برشمرد.

نصب، نوسازی و تعمیر 695 تابلو و علائم ایمنی آسیب دیده، بازسازی و تعمیر تابلوهای اطلاعاتی در زمینی به مساحت 36 متر مربع، بازسازی و تعمیر 95 شاخه نرده، بازسازی و رفع نقص نورپردازی تونل معمولی و هشدار به متجاوزین. در حجم از 35 او این مورد را در میان دیگر اقدامات مهم امنیتی و حفظ حریم خصوصی ذکر کرد.

رئیس راهداری پلدختر خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت کنترل یک هزار و 528 دستگاه خودرو از انواع ناوگان حمل بار، جابجایی مواد خطرناک و مسافر در محورهای شهرستان پلدختر انجام شد. 24 وسیله نقلیه.

شریف زاده از هدایت هشت جابجایی بار در محورهای شهرستان پلدختر به مدت شش ماه در سال جاری خبر داد و گفت: بازدید مستمر از شرکت های حمل و نقل بار و مسافر، برگزاری جلسات هماهنگی برای اعزام ناوگان به بنادر، ساماندهی اعزام ناوگان برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی بررسی راهکارهای جلوگیری از فرار محموله. با حضور فعالان حوزه حمل و نقل و دستگاه های مرتبط، از دیگر اقدامات اداره حمل و نقل جاده ای شهرستان پلدچتر در شش ماهه امسال محسوب می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا