بین الملل

ارتش رژیم صهیونیستی: در آستانه عملیات «طوفان الاقصی» اطلاعاتی دریافت کردیم، اما اقدامی نکردیم

فرماندهی عالی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در آستانه شروع عملیات «طوفان الاقصی» فرماندهی ارتش اطلاعاتی دریافت کرد اما اقدام بخصوصی نکرد.

به گزارش خبر روزانه، به نقل از فلسطین الیوم، این فرماندهی اعلام کرد، کمی پیش از شروع این عملیات، سرویس شاباک، سرویس اطلاعات، شعبه عملیات در ارتش رژیم صهیونیستی و فرماندهی جنوب اراضی اشغالی به صورت تلفنی جلسه تشکیل دادند.

این نهاد در ادامه اعلام کرد، همه این اقدامات با آگاهی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی انجام شد. همچنین رایزنی‌های جداگانه‌ای به ریاست رونن بار، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی برگزار شد و در نهایت اینگونه تصمیم گیری شد که وضعیت آماده باش اعلام نشود.

گروه‌های مقاومت غزه صبح روز شنبه در پاسخ به تداوم حملات نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به مردم فلسطین، اموال و مقدسات فلسطینی‌ها، عملیات طوفان الاقصی را آغاز کردند و حمله بزرگی را در خشکی، هوا و دریا انجام دادند و دست به جنگ خیابانی با ارتش اشغالگر زدند.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات مقاومت، به نوار غزه حمله کرد که در جریان آن طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین تاکنون بیش از ۱۵۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۷۰۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا