از افطار تا سحر ۳ وعده غذا بخورید / مصرف ویتامین D را فراموش نکنید

متخصص تغذیه به نوع مواد غذایی روزهداران در تاج و استفاده از مواد ضروری در کار پزشکی گفت: کارکنان به طور مستقیم با بیماران مبتلا به کرونا مربوط به روز بهتر در وسط … با توجه به پوشش های محافظ این افراد به منظور جلوگیری از عفونت نیست, این ویروس پس, که باعث عرق کردن بیش از اندازه عرق باعث خشکی گلو است که اگر جبران خسارت رخ می دهد هر چند طبیعی در خود باعث ضعف در سیستم ایمنی بدن و خطر ابتلا به کرونا را افزایش می دهد.

دکتر کوروش جعفریان در مصاحبه با یاهو! با توجه به نوع تغذیه روزهداران در آن تاج و…. خاطرنشان کرد: ماه رمضان امسال شرایط خاص ما تست شده است. روزه به جز آنچه توسط برخی از مزایای برای بدن است. بسیاری از مطالعات اخیر در این منطقه انجام شده است ، نشان می دهد که خطر ابتلا به تعدادی از بیماری های مزمن مانند دیابت و فشار خون و یا سرطان می تواند روزه داری را کاهش دهد.

ادامه داد: سیستم ایمنی بدن روزهداران در کوتاه مدت ضعیف می شود اما در دراز مدت شرایط معکوس خواهد شد و قدرت سیستم ایمنی بدن از بهترین شرایط قبل از روزه. پس این دلیل از کاهش سیستم ایمنی بدن در کوتاه مدت ما هستند. خطر ابتلا به کرونا بسیار افزایش یافته است. اما آنهایی که توانمند سازی و فکر می کردم این سال که روز سقوط خواهد کرد و روز دیگر تفاوت در نگرانی به روزه آنها نیست و می تواند روز به یاد بگیرند و مانند سال های گذشته این روز بهره مند شوند.

جعفريان گفت: نکته دیگر که بسیاری از مردم به بیماری های زمینه ای مانند دیابت و فشار خون و بیماری های قلبی قلب و عروق و آسم و بسیاری دیگر از غیر به طور بالقوه بسیار جدی بیماری شما لازم نیست. اما این دارو از آنها نوشیدنی و دارو به آنها باید در دوره خاصی بود آشامیدنی است که به نظر می رسد مردم روزه بدون استثنا و مذهبی نیز نباید روزه بگیرند.

از افطار تا سحر سه وعده غذا استفاده

این متخصص تغذیه تاکید کرد که در این دوره روزه باید این ملاحظات را داشته است. او گفت: ضروری است که به طور کلی تغذیه, مشاهده شده است در ما. یک صبحانه خوب بخورید ، پیشنهاد من این است که روزه داران از صبحانه بسیار سبک و ناهار معمولی است و پر از سحر و جادو و باید برای قرار دادن نیازهای غذایی خود را ارائه می کنند و در طول روز وجود دارد بنابراین بسیاری از تحت تاثیر روزه تفاوت می تواند به راحتی این روزها که آنها صرف کرده اند و خود را در معرض خطر عفونت کم است.

هیچ سحر و جادو روز نمی

ادامه داد: بنابراین در مجموع آن را حذف نمی کند و اگر ما می توانید سه نفر از آن است. اما برخی ممکن است پیدا کردن که آنها قادر به تغذیه و در دو وعده خلاصه کار می کنند. نکته دیگر که به هیچ عنوان توصیه می کنند که افراد بدون سحر و جادو روز به یاد بگیرند. بسیاری بیان شده است که هنگامی که سحر و جادو به خوبی آن روز را روزه راحت تر من این تصور رو بر این اساس نیست زیرا کسی که در روز اتفاق می افتد, احساس گرسنگی, آن پایین می آید و به همین دلیل راحت می توانید روز را در صورتی که بدن از داخل به نظر بزرگ مغزیها تحلیل می رود و ممکن است که سیستم ایمنی بدن را نیز تضعیف کرد.

ضروری به مقدار زیادی از مایعات و میوه و سبزیجات در طول روزه داری

جعفريان اظهار داشت: نکته دیگر که باید توجه به آن ما با استفاده از مایعات است. ما باید مطمئن شوید که برای دریافت مقدار زیادی مایعات از جمله میوه و سبزیجات به منظور حفظ مایعات مصرف کنیم. ممکن است مایعات بخورید اما میوه ها و سبزیجات قادر به دریافت مایعات را در بدن نگه دارید و با دایره ای از ادرار دفع می شود و توسط بدن است. بنابراین مقدار میوه و سبزیجات را حتما توصیه می کنم. لازم است برای سه واحد میوه از افطار تا سحر و در حدود ۴ تا ۵ نوبت از سبزیجات استفاده می شود. هر میوه حدود یک تعداد انگشت شماری برای بزرگسالان در نظر بگیرید. برخی از میوه ها مانند انگور و انرژی بسیار بالا ممکن است یک مقدار کوچکتر یک میوه است اما دانستن اینکه سیب و پرتقال و کیوی یک میوه در نظر گرفته خواهد شد.

این متخصص تغذیه برای میزان استفاده از سبزیجات نیز توصیه: یک لیوان سبزیجات خام واحد و اگر خیار و هویج می خورید., هر عدد یک واحد در نظر گرفته است. پس, سبز, سبزیجات و میوه جات مطمئن شوید که برنامه تغذیه ذهن خود را به آب بدن تامین می کنند. چرا که اگر آب بدن ارائه نشده است در علاوه بر این به یک سیستم ایمنی ضعیف وجود دارد عامل دیگری است که احتمال ابتلا به کورونا مطرح شده است یعنی خشک شدن دهان و گلو به شدت کاهش می یابد.

مصرف پروتئین را فراموش نکنید

دولت ها باید مردم سعی کنید به زندگی می کنند در این زمان از پروتئین به اندازه کافی از آنها استفاده کنید. او گفت: وجود دارد بسیاری از مردم که فقط کربوهیدرات ها را نمی توان با اتکا بر خود و برنج و سیب زمینی و ماکارونی خوردن بیشتر توصیه می کنم حتما پروتئین را انجام دهد. یکی از عناصر است که می تواند سیستم ایمنی بدن و افزایش “پروتئین” است. کیفیت پروتئین مانند تخم مرغ و ماهی بسیار خوبی است. توصیه می کنم حتما دو بار در هفته ماهی خوردن. از گوشت سفید و انواع مرغ و دیگر پرندگان مطمئن شوید که به استفاده از. کسانی که ناراحتی دستگاه گوارش نمی تواند لوبیا نیز بهره مند شوند و خود را امتحان کنید حبوبات به اندازه کافی غذا خوردن می تواند یک منبع بزرگ از پروتئین است.

نیاز به نوشیدن شیر و مغز

جعفريان افزود: “یک نکته دیگر که باید به آنها رسیدگی شود ما مصرف محصولات لبنی است که تعداد زیادی از مردم که به نظر من ما نیاز به شیر بیشتر شبیه به کودکان در حال رشد به شدت به شیر نیاز دارید و اگر نوشیدن شیر اختلال رشد ایجاد می شود. مادران باردار و به خصوص مادران به کودک شیر تا اگر روزه اگر شما شیر به اندازه کافی استفاده کنید. خواهد مادر باردار باید حدود چهار فنجان شیر برای نوشیدن انجام دهد.

او گفت: من پیشنهاد می کنم هر فردی به اندازه مشت خود را از مغز مانند یک درخت فندق گردو و…. پسته و گردو استفاده کنید. اگر فرد چاق است قبل از یک وعده غذایی در مصرف, و اگر بعد از خوردن یک وعده غذایی اشتها را تنظیم خواهد کرد. نفت برای استفاده و مصرف روغن جامد را به حداقل برساند. روغن های گیاهی مانند روغن زیتون ، روغن کنجد و… فوق العاده مفید است و باید در وعده های غذایی گنجانده شده است.

مصرف فست فود و شیرینی بیش از حد تضعیف سیستم ایمنی بدن

این متخصص تغذیه به این نکته در مورد استفاده از این کارت ها به سرعت در یک دوره روزه اشاره کرد و گفت: متاسفانه استفاده از کارت سریع در طول ماه مبارک رمضان برخی از بیماران به دلیل قند کاهش گرایش به شیرینی و سریع پا و زولبیا و شیرینی, تعداد, استفاده, گاهی اوقات آنها می توانید ببینید که پخت و پز خود را نه فست فود آنها با استفاده از. من توصیه مصرف مواد تعادل خود را مطابق با آنها را پس از استفاده از کارت های سرعت و شیرینی و همچنین تضعیف سیستم ایمنی بدن و هنگامی که سیستم ایمنی بدن می رود ضعیف متاسفانه خطر ابتلا به کرونا و بیماری های عفونی بالا خواهد رفت.

از ویتامین D, غفلت

وی تاکید کرد: از مصرف ویتامین D را نادیده نمی گیرد. متاسفانه بدن اکثر ما ویتامین D کسری. چرا که ما مواد غذایی از نظر ویتامین D فقیر است و من پیشنهاد می کنم یک بار در هفته و در نهایت دو هفته پس از تعدادی از ویتامین D ۵۰۰۰ در برنامه غذایی خود داشته باشید; و یا به دلیل کمبود این ویتامین در بدن می تواند به تضعیف سیستم ایمنی بدن.

این متخصص تغذیه است و برای شرایط روزه داری در میان کارکنان پزشکی که در این روز خواهد بود در خدمت بیمار کرونایی هستند ” گفت: من آن را توصیه به کرونا در حال حاضر با روزه به تحلیل رفته است و ممکن است که آسیب می بینند اما کسانی که هنوز پیدا نکردم درمان ما… بسته به چه بخشی از بیمارستان کار می کنند. برخی از بخش های اداری و اجرایی در بیمارستان و مستقیم با کانال عقب در تقاضا هستند. این افراد با دیگر افراد متفاوت است و شرایط خود را به عنوان افراد دیگر اما کسانی که مستقیم با بیماران در ارتباط هستند به دلیل خطر بالا می رود به نظر من در هماهنگی با یک شبیه سازی روز در وسط با توجه به بسیار در خطر است. نظر توسط کادر پزشکی در تماس با بیماران مبتلا به کرونا در چنین راهی است که باعث عرق کردن بیش از اندازه عرق کردن و علل گردن خشک می توان آن را اگر جبران خسارت رخ می دهد اگر چه طبیعی خود باعث ضعف در سیستم ایمنی بدن است.

جعفريان گفت: ممکن است برخی از افراد در هیات های پزشکی در واقع جسمی و سیستم ایمنی بدن قوی و بسیار نگران وضعیت خود را در زمان روزه نیست و روزه بگیرند اما اساس علم افراد است. بر اساس مباحث علمی می گویند کسی در داخل کشور از تفنگ و پوشش و لباس های ویژه ای در این مرحله از تاج خدمات درمان و به عنوان یک نتیجه از شرایطی که برای فرد و بدن به وجود می آید و نه حلال.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا