از سرگیری عملیات اجرایی پروژه های عمرانی در استان سمنان که نیاز به رعایت پروتکل های بهداشتی دارد



خبر روزانه / سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از برنامه ای برای از سرگیری عملیات ساخت و ساز و تکمیل پروژه های عمرانی در استان خبر داد.

منوچهر فخری خبرهای زیر را در اولین شورای فنی استان اعلام کرد ، که در تاریخ 10 آوریل به عنوان ویدئو کنفرانس با حضور نماینده پیمانکاران استان و معاونان عمرانی مهندسی عمران برگزار شد: از روز شنبه آغاز می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اظهار داشت: اولین جلسه شورای فنی استان در سال 1399 با هدف راه اندازی پروژه های عمرانی استان برگزار شد.
فخری گفت: “به دنبال فرماندار سمنان ، اعتبارات بسیار خوبی به پروژه های عمرانی اختصاص داده شده است و ساخت یا تکمیل این پروژه ها طبق خواسته ما به زودی انجام می شود.”
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به مصوبه اداره ملی كرونا مبنی بر رعایت بهداشت برای حفظ سلامت كارگران و پیمانكاران پروژه های ساختمانی ، افزود: قرمز ، ساخت و تكمیل پروژه های عمرانی در استان از روز شنبه 13 فروردین ادامه خواهد داشت. با رعایت کامل شرایط بهداشتی و مقررات.

انتهای پیام


انتشارات سایت بر اساس سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، لذا مسوولیت انتشارات سایت بر عهده سایت های منبع بوده و وب سایت خبر روزانه هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا