اجتماعی

اسنوکر قهرمانی آسیا| راهیابی ۳ اسنوکرباز ایران به یک چهارم

اسنوکر قهرمانی آسیا| راهیابی ۳ اسنوکرباز ایران به یک چهارم

سرخوش، قره گوزلو و کاشانی به جمع ۸ نفر برتر اسنوکر قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عصر امروز چهارشنبه ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲  هر سه نماینده اسنوکر ایران در مرحله حذفی اسنوکر قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ به میدان رفتند و با برتری در مقابل حریفان خود به جمع ۸ نفر برتر مسابقات راه پیدا کردند.

علی قره گوزلو از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران به مصاف عبدالله الفائلی رفت که در دیداری سخت و نفسگیر موفق شد حریف عراقی خود را ۴ بر ۳ شکست دهد و به دور بعدی مسابقات راه پیدا کند. قره گوزلو صبح فردا ساعت ۱۰:۳۰ با حبیب صباح از بحرین رو به رو می شود.

میلاد فتح پور کاشانی نیز عصر امروز موفق شد محمد شهاب نفر اول اسنوکر امارات را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دهد و راهی دور بعدی مسابقات شود. کاشانی صبح فردا ساعت ۱۰:۳۰ با اویس منیر از کشور پاکستان به رقابت می پردازد.

همچنین عصر امروز امیر  سرخوش مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات موفق شد مقتدرانه و با نتیجه ۴ بر صفر احمد الاوکیلی از کشور  اردان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد تا سومین نماینده اسنوکر کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی باشد. سرخوش صبح فردا ساعت ۱۰:۳۰ با برنده رقابت ایشپریت سینگ چادا از هند و وان نانسه سین مان از هنگ کنگ رو به رو می گردد.

رقابت های اسنوکر ۲۰۲۴ قهرمانی آسیا ۲۸ بهمن لغایت ۴ اسفندماه در قطر برگزار می شود و تیم ملی اسنوکر کشورمان متشکل از امیر سرخوش، علی قره گوزلو و میلاد کاشانی در این مسابقات حضور پیدا می کنند. 

امیر سرخوش ملی پوش کشورمان در دو دوره قبلی این مسابقات عنوان قهرمانی را از آن خود کرده است.

بخش مطالب اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر مسائل تربیتی و آموزشی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا