اعترافات وحشتناک مامور سابق سیا در بستر مرگ در خصوص فضاپیماها

به گزارش این خبرگزاری اخبار آنلاین، یک فرد ناشناس مدعی شد که در حین کار در منطقه 51 یک کشتی فرازمینی را دیده و حتی ویژگی های یک موجود بیگانه زنده را توصیف کرده است. او ادعا کرد که دلیل اینکه توانست این چیزهای عجیب را ببیند این بود که موقعیت او به عنوان عضوی از ارتش و سرویس های مخفی به این معنی بود که به او اجازه دسترسی داده می شد.

بیشتر بخوانید:

عکس کشف تمساح غول پیکری که رشدش متوقف نشده است!

راز تاریک الماس که ما از آن بی اطلاعیم!

این مرد 77 ساله با ریچارد دولان، محقق بشقاب پرنده، صحبت کرد، اما ترجیح داد ناشناس بماند، زیرا نگران این بود که اگر هویت واقعی خود را فاش کند، چه اتفاقی می افتد. گفته می شود که این مامور هنگام کار برای سیا از نام جعلی استفاده کرده است، بنابراین نام واقعی او هرگز تایید نشده است.

او از سال 1957 تا 1960 برای سازمان سیا کار می کرد و مدتی را در یک پایگاه نظامی در جنوب شرقی ایالات متحده صرف تجزیه و تحلیل شواهد فیزیکی کرد. در سال 1998، روزنامه نگار لیندا مولتون هاو با مردی در یک ضبط صوتی 11 ساعته مصاحبه کرد که در آن او به عنوان “مامور کوپر” شناخته شد.

با این حال، پس از آن مصاحبه، سیا به او هشدار داد که دیگر در مورد حرفه نظامی خود صحبت نکند. سپس، در سال 2013، وضعیت سلامتی او بدتر شد و او می ترسید که ممکن است بمیرد، بنابراین از مخفیگاه بیرون آمد تا گفت و گوی دیگری داشته باشد، این بار با ریچارد دولان.

اعترافات وحشتناک یک مامور سابق سیا در بستر مرگ درباره سفینه های فضایی

او مدعی شد که او را به منطقه 51 برده اند تا اقلامی را که گفته می شود توسط دولت ایالات متحده پیدا و مصادره شده است، بررسی کند. او گفت که از جمله آنها یک بشقاب پرنده بود که “در ژوئیه 1947 در رازول نیومکزیکو سقوط کرد و فرود آمد.”

او همچنین ادعا کرد که بیگانگان زنده از کشتی گرفته شده و به تاسیسات S-4 منطقه 51 منتقل شده اند، جایی که او “بیگانگان زنده” را دیده است.

13 یا 15 مایل طول کشید تا به s4 برسیم و چیزی که دیدیم مانند یک نعلبکی بود و ظاهراً همه موجودات فضایی که روی آن بودند مرده بودند به جز یک زوج و ما می‌توانستیم با این فضاپیما و وزن کلی آن درست از کنار آن عبور کنیم. احتمالاً بین 150 تا 300 پوند بود.

کویپر ادامه داد: در s4 ما نوار کالبد شکافی را دیدیم و سپس سرهنگ گفت که در حال مصاحبه با یک بیگانه خاکستری هستیم.

دولان سپس پرسید: “این بیگانگان خاکستری چه شکلی بودند، می توانید کمی آنها را توصیف کنید؟”

او پاسخ داد: “اندازه سر او در مقایسه با سر انسان عادی به نظر نمی رسید. به عنوان مثال، مغز کمی بزرگتر بود و بینی بسیار بسیار کوچک و گوشها بسیار کوچک بود.

227227

دکمه بازگشت به بالا