افتتاح خط تولید جدید ۴ قطعه خودرو

خط تولید جدید چهار قطعه خودرو بعد از ظهر امروز با حضور مدیر عامل ایران خودرو و اعضای هیئت مدیره اتحادیه قطعات همگن ، تولیدکنندگان و نیروهای محرک افتتاح شد.

به گزارش خبر روزانه ، دو قسمت “اتصالات Cross Door” و “Holder Excel” مربوط به محصول ایرانی و محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو (TARA) است که ظهر امروز (شنبه) در تولید این محصول ملی مورد استفاده قرار می گیرد. ) با حضور مدیر کل گروه صنعتی ایران خودرو و اعضای هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و رانندگان قطعات همگن در تولید کننده این قطعات خط تولید آنها افتتاح شد. علاوه بر این ، این شرکت دو بخش – مونتاژ کلاه دنا و خط تولید Embas را به بهره برداری رسانده است.

همزمان با بازدید مدیر عامل شرکت خودرا از تعدادی کارخانه قطعه سازی ، خطوط تولید قطعات جدید در شش شرکت عضو انجمن انتقال و تولید قطعات همگن به بهره برداری رسید.

مهدی مطلب زاده ، نایب رئیس انجمن صنایع همگن موتور و قطعه سازان نیز در مراسم افتتاح این خطوط تولید گزارشی از پیشرفت پروژه مدیریت برق خودرو تارا ارائه داد.

به گفته وی ، امروز خطوط باز برای تولید برخی از قطعات جدید خودرو “تارا” طراحی شده است ، مانند خط آنلاین زنی آلومینیوم ، که جایگزین ورق های آلومینیوم می شود.

ظرفیت سازی برای تولید بسته بندی بالاتر از ایران-خودرو است

فرشاد مقیمی – مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو پس از بازدید از این شرکت و افتتاح خط تولید قطعات جدید ، اظهار داشت: استان البرز یکی از استانهای صنعتی کشور است و قسمت قابل توجهی از زنجیره تامین قطعات ایران خودرو این استان است.

به گفته وی ، امروز بازدید و افتتاح خط تولید عمدتا مربوط به خودروی تارا بود که در این بخش علاوه بر ورود به مرحله تولید ، ظرفیت بیشتری از آنچه برای تولید تارا در سال 1400 برنامه ریزی کرده بودیم ایجاد کرد.

کاهش هزینه تولید تارا با محافظ های حرارتی به میزان 10 کیلوگرم و کاهش 30 درصدی

وی افزود: شرکت Mobar Azarmotor نیز به بخش حفاظت حرارتی وارد شده است و محصولاتی که تولید می کند 10 کیلوگرم از وزن ماشین Tara می کاهد. بنابراین ، در برنامه های ما برای کاهش مصرف سوخت ، محصولات تأثیر بسیار مثبتی خواهند داشت. محافظ های حرارتی تولید شده علاوه بر کاهش وزن خودرو ، 30 درصد از قیمت قطعات را کاهش می دهند و ما را مجبور می کنند فقط در این سال در حدود شش میلیارد تن هزینه را کاهش دهیم که مقدار قابل توجهی است.

این خبر کامل است …

دکمه بازگشت به بالا