امید است فیلم «آسمان غرب» به جشنواره فجر برسد

امید است فیلم «آسمان غرب» به جشنواره فجر برسد

پوریا جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبر روزانه کرمانشاه، اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی، سی‌وسومین جشنواره موسیقی و چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره موسیقی فجر در سه بخش غرب استان، شرق استان و اورامانات برگزار می‌شود، شهرهای اورامانات چهار شهر است که گروه‌ها و تک‌نوازها در آن به اجرا می‌پردازند.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: گروه‌های غرب و شرق استان در روزهای دوازدهم، چهاردهم و شانزدهم دی‌ماه به اجرای برنامه‌های خود می‌پردازند.

وی ادامه داد: جشنواره موسیقی دارای بخشی مجزا با نام «سرود انقلاب» است که در آن گروه‌های موسیقی استان، تولیدات خود را در زمینه مقاومت مردم مظلوم فلسطین، انقلاب اسلامی، ائمه اطهار و شهدای هشت سال دفاع مقدس به ارائه می‌گذارند.

جلالی عنوان کرد: در بخش هنرهای تجسمی، جوانرود در اورامانات، سنقروکلیایی در شرق استان و سرپل ذهاب در غرب استان ارائه منطقه‌ای خواهند داشت و در نهایت برگزیدگان بخش مناطق و ۱۰ هنرمند برگزیده استان آبان‌ماه سال آینده در وزارت‌خانه‌های کشور اجرا خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از جشنواره در سه مرحله شهرستان، منطقه و کشور برگزار می‌شود و بخشی دیگر مخصوص جوانان زیر ۲۵ سال است، بخش هنر مقاومت و آموزشگاه‌های آزاد تجسمی نیز در جشنواره وجود دارند.

جلالی در خصوص جشنواره فیلم فجر گفت: از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر را در کرمانشاه خواهیم داشت و اکران در ۲ سینمای فرهنگ و آزادی خواهد بود.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی در دست انجام است که اکران فیلم‌ها با حضور چهره‌های سرشناس حوزه فیلم و انقلاب همراه باشد، همچنین امیدواریم که فیلم «آسمان غرب» که محصول استان کرمانشاه است به جشنواره فجر سال جاری برسد.

46

دکمه بازگشت به بالا