اکثر دانشجویان آزاد شدند/ برای آزادی باقی دانشجویان در حال رایزنی هستیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اکثر دانشجویان دستگیر شده با همکاری خوب مقامات امنیتی و قضایی آزاد شده اند و در حال رایزنی برای آزادی تعداد کمی از دانشجویانی هستیم که تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند. ثبت شد.”

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، محمدعلی ذوالفیگل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اکثر دانشجویانی که به دلیل دست داشتن در اغتشاشات اخیر دستگیر شده بودند با پیگیری های صورت گرفته آزاد شدند. گفت: تلاش برای آزادی بقیه دانش آموزان نیز ادامه دارد.

زلفی گل تاکید کرد که از ابتدای ناآرامی ها شخصا پیگیر مسائل دانشجویان دستگیر شده و جلسات متعددی با دادستان بوده و به شرایط بازداشت دانشجویان علاقه مند بوده است.

* فضای دانشگاه هرگز نباید فضای هرج و مرج، ناآرامی و بلاتکلیفی باشد

وی با تاکید بر اینکه فضای دانشگاه فضای مقدسی برای تحصیل علم و دانش و دانش است و هرگز نباید دستخوش هرج و مرج، بی نظمی و بلاتکلیفی شود، گفت: در دانشگاه فرصت های خوبی برای ابراز عقیده و اندیشه وجود دارد. که نمونه آن صندلی های آزاد اندیشی و غرفه های آزاد است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه همه دانش آموزان را فرزندان خود می دانیم، تصریح کرد: این جوانان سرمایه های ارزشمند جامعه و آینده سازان کشور هستند و باید از آنها صیانت کامل داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اکثر دانشجویان دستگیر شده با همکاری خوب نهادهای امنیتی و قضایی آزاد شده اند و در حال رایزنی برای آزادی تعداد کمی از دانشجویانی هستیم که برای آنها پرونده تشکیل شده است.

زلفی گل در پایان از حمایت و مساعدت لازم برای آزادی دانش آموزان از مسئولان دستگاه های قضایی و امنیتی قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد در سال تحصیلی جدید دانش آموزان بتوانند به تحصیل علم ادامه دهند. و معرفت در فضایی آرام و بی دغدغه و مسیر پیشرفت و کمال جامعه. به تصویب

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا