بازدید علما از نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

بازدید علما از نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

خبر روزانه/قم جدیت پلیس قم در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی علاوه بر کاهش آمار جرائم، باعث افزایش سرعت عمل و دقت پلیس در حوزه کشف جرائم شده است و در همین راستا برخی از علما از نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی بازدید کردند.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم ضمن قدردانی از زحمات کارکنان خدوم فراجا اظهار کرد: در سفرهای استانی در کل کشور یکی از مراکزی که حتماً خود را ملزم به حضور هدفدار و جهت دار در آن مراکز می‌دانیم البته مراکز فراجا است تا بدانند بر تلاش‌ها و مجاهدت‌های آنان واقف هستیم و مورد غفلت نیستند.

وی افزود: در سخنرانی‌ها و خطبه‌های نماز جمعه استان‌ها از نیروهای سخت کوش فراجا در برقراری امنیت تشکر می‌کنیم و معتقدیم اگر یک ماه محرم آرام و بدون حادثه‌ای در کشور رقم خورد، حاصل تلاش نیروهای فراجا است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نقش موثر همسویی، انسجام و همدلی بین مجموعه‌های اثر گذار کشور در همه سطوح، بیان کرد: بحمد الله همه ما ید واحده و در خدمت مردم شریف کشور هستیم.

هیچ ثوابی بالاتر از ایجاد امنیت نیست

همچنین آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه این بازدید، ضمن قدردانی از زحمات فراجا در برقراری نظم و امنیت و آرزوی موفقیت و پیروزی روز افزون برای آنان، یادآور شد: بالاتر از ثواب ایجاد امنیت برای مردم نیست، ثوابی بالاتر از نماز شب، زیارت، حج چرا که دفع ناامنی دفع ظلم از جامعه است.

بنا به گفته‌ی محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان در دهه محرم به برکت توفیقات این ماه، ۲۰ درصد جرایم استان کاهش داشته است؛ نزاع ۱۷ درصد، شرارت ۴ درصد، سرقت‌های مهمه ۲۹ درصد، سرقت‌های خرد ۲۰ درصد، تجاوز به عنف ۱۰۰ درصد، آدم ربایی ۱۰۰ درصد، سرقت به عنف ۵۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد، لذا اگر موفق شویم جامعه را به سمت خداجویی و معنویت ترغیب کنیم می‌توانیم در کنترل جرایم موفق تر از گذشته عمل کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا