حوادث

بازگشت آلودگی به هوای تهران از جمعه شب

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران تا عصر امروز (۵ دی‌ماه) در بیشتر نواحی وزش باد، در پاره‌ای نقاط وزش باد شدید و در بعضی ساعات احتمال وزش باد خیلی شدید مورد انتظار است. از اواخر وقت امروز تا روز پنجشنبه (۷ دی‌ماه) آسمان صاف، گاهی وزش باد ملایم و با توجه به پایداری نسبی هوا در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه بعد از ظهر تا عصر روز جمعه (۸ دی‌ماه) با گذر یک سامانه بارشی از شمال کشور در سطح استان افزایش ابر و افزایش سرعت باد، بهبود نسبی کیفیت هوا و در نیمه شمالی بارش پراکنده و ارتفاعات بارش پراکنده برف دور از انتظار نیست.

از جمعه شب تا اوایل هفته آینده با استقرار هوای پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه و به دنبال آن انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

تا روز پنجشنبه عدم تغییرات محسوس دما و برای روز جمعه در ارتفاعات شمال شرق  کاهش محسوس دما و ماندگاری آن تا اوایل هفته آینده پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۶-  درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۶ دی‌ماه) صاف، گاهی وزش باد، به‌تدریج غبار محلی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۷ دی‌ماه) قسمتی ابری همراه بت غبار صبحگاهی،‌ به‌تدریج افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نویسنده تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا