بیانیه عجیب رسانه استقلال برای تحت فشار قراردادن کادر فنی تیم‌ملی؛ قلعه‌نویی این بازیکنان را فیکس کند!

به گزارش خبرگزاری خبر روزانه؛ برنامه نوروز فوتبالی در عید نوروز مطابق سال‌های اخیر اقدام به انتخاب برترین‌های سال گذشته فوتبال ایران کرده است. در این برنامه سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی از استقلال در تیم منتخب قرار گرفته‌اند که این موضوع با واکنش عجیب باشگاه استقلال همراه شده است.

استقلالی‌ها با انتشار بیانیه‌ای از عدم دعوت آرمین سهرابیان به تیم ملی انتقاد کرده‌اند و خواستار حضور او در فهرست بعدی شده‌اند. قسمت عجیب‌تر ماجرا این است که باشگاه استقلال از سرمربی تیم ملی خواسته در بازی برگشت مقابل ترکمنستان از حسینی و جلالی در ترکیب اصلی استفاده کند و از غیبت‌شان در بازی قبلی انتقاد کرده است.

اقدام باشگاه استقلال به نوعی دخالت در تصمیمات کادر فنی تیم ملی است و حتی ممکن است روی وضعیت بازیکنان ملی‌پوش این تیم تاثیر منفی هم بگذارد.

۲۵۸ ۲۵۸

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا