تازه ترین آمار داوطلبان آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 8000 داوطلب در دستگاه های اجرایی کشور برای آزمایش استخدام برای جذب فرزندان شهدا و فرزندان جانباز 70٪ و بالاتر خبر داد.

فاطمه زرینامیسی در مصاحبه با خبر روزانه وی با ادعای این موضوع تأکید کرد: مهلت ثبت نام آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و فرزندان جانباز 70٪ به بالا در تاریخ 25 مه پایان می یابد که این کار در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http: //sanjesh.org/ پیدا کنید.

وی در ادامه از ثبت نام بیش از 8000 داوطلب در آزمون فوق الذکر خبر داد و افزود: علاوه بر این متقاضیانی که تاکنون در آزمون استخدامی ویژه فرزندان شاهد و کودکان 70٪ به بالا ثبت نام کرده اند می توانند تا 25 اردیبهشت ماه اطلاعات خود را ویرایش کنند. “باغها.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: داوطلبان باید در صورت داشتن شرایط ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام را که در پورتال اطلاعات سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است ، مطالعه کنند.

وی افزود: مطابق با مجوزهای صادره و مطابق با اجرای بند (ج) ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه ، جذب نیرو برای جذب فرزندان شاهد و ایثارگر در سطح 70 درصد و بالاتر انجام می شود. اطلاعات مربوط به زمان امتحان و سایر اطلاعات اضافی در راهنمای ثبت نام ، همزمان با آغاز ثبت نام ، در وب سایت سازمان ملی سنجش آموزشی قرار می گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا