تحمل وزن تشک بادی

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره

در مدل کامفورت یکی از بهترین تشک های بادی ساخته شده در شرکت بست وی بوده که از کیفیت مرغوبی بهره مند است. محصولی شیک و با دوام که علاوه بر افراد عادی می توان برای بیماران عضلانی، استخوانی و … استفاده نمود. این تشک بادی در واقع از ویژگی های بسیار خوبی بهره برده که در ادامه به بررسی بیشتر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید…

طراحی و ارگونومی ساخته

طراحی و ارگونومی این در ساده ترین نوع خود بوده که بسیار مورد پسند مصرف کنندگان قرار گرفته است. محصولی که طراحی شیک و ساده ای داشته و از ارگونومی مستطیلی با نشیمنگاهی مواج بهره مند است. البته ارگونومی ساخت نشیمنگاه این تشک از نوع کامفورت بوده و به دلیل داشتن سطحی مواج می تواند قابلیت های مهم طبی و ضد تعریق بودن را به همراه داشته باشد. اما هر تشک بادی بخصوص این تشک یک قسمت بسیار مهمی دارند که آن قسمت بر می گردد به دیواره های نگه دارنده داخلی تشک که نقش اصلی را در تحمل وزن این محصول بر عهده دارند. دیواره هایی که به صورتی مقاوم ساخته شده و به شکل موازی در داخل تشک به کار رفته است تا به خوبی بدنه اصلی را نگه دارد.

جنس بدنه

جنس بدنه این تشک بادی بسیار با کیفیت و مرغوب بوده و تحمل بالایی را در برابر فشار و همچنین شرایط جوی مختلف دارد. این تشک بادی در واقع ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده و از روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه و طرح چرم در قسمت کناره ها و زیرین استفاده شده است. اما روکش مخمل موجود در نشیمنگاه این تشک سبب شده تا در مقابل تعرق بالا جلوگیری به عمل آورد. همچنین دیواره های تعبیه شده در داخل این کالا نیز ساخته شده از جنس پلاستیک PVC چند لایه بوده که به خوبی مقاومت لازم را به همراه دارند. نکته دیگری که در رابط بدنه این تشک وجود دارد ضد آب بودن قسمت کناری و زیرین آن به دلیل استفاده از روکش طرح چرم می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد این تشک بادی همانند بسیاری از تشک های بادی 2 نفره اینتکس و بست وی معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که می تواند به راحتی 2 نفر را در خود جای دهد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هیچ گونه فضای اضافی را در خود برای جایگیری بیشتر ندارد. این کالا با داشتن چنین ابعادی می تواند تا وزن 273 کیلوگرم را تحمل کند که بسیار تحمل وزن مناسبی خواهد بود. اما این تحمل وزن ذکر شده به صورت استاندارد برای این تشک بادی بوده و می توان به طور معمول حداکثر تا 20 کیلوگرم نیز به این تحمل وزن اضافه کرد، البته در صورتی که کمی از باد تشک کاسته شود تا به دیواره های داخلی آن هیچ آسیبی را وارد نکند.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های مهمی که این تشک بادی دارند طبی و ضد تعرق بودن آن است. همانطور که در آیتم های فوق اشاره کردیم روکش نشیمنگاه این تشک از نوع کامفورت است. روکش کامفورت همان روکشی بوده که به صورت مواج با لایه رویی مخمل است که مجموعه یک تشک طبی و ضد تعریق را به ارمغان می آورد. اما وزن این تشک بادی با پمپ باد دستی خود به حدود 4.5 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار مناسب به نظر می رسد که در آخر موجب حمل و نقل بسیار راحت آن می شود. اما پمپ باد قرار داده شده در این تشک پمپ بادی دستی در سایز کوچک بوده که می تواند توسط نازل سه سر خود به راحتی این کالا را باد نمود. البته شما می توانید از پمپ های باد برقی نیز برای سریع تر باد شدن و راه اندازی تشک مربوطه استفاده نمایید.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی تنها کافیست پس از پهن نمودن آن در سطوحی صاف و بدون اشیای تیز پمپ باد را به دریچه مخصوص باد نمودن آن وصل کرده و اقدام به باد زدن نمایید تا زمانی که به اندازه دلخواه شما برسد. برای مراقبت از این تشک بادی باید چند عامل را رعایت کرد که این چند عامل عبارتند از: تنظیم باد صحیح آن، استفاده از کاور و یا روکش پارچه ای برای آن در هنگام استفاده ننمودن از تشک، دور نمودن اشیای تیز از تشک و همچنین پرش و جامپینگ نکردن در سطح نشیمنگاه تشک بادی.

جمع بندی

بست وی یکی از بهترین و مناسب ترین تشک های بادی تولید شده توسط این شرکت با قابلیت های بسیار مناسب طبی و ضد تعریق بودن برای انواع کاربران بخصوص افراد بیمار. محصولی که مقاومت و کیفیت بالایی را در خود نشان داده و می تواند در هر مکانی از جمله مسافرت ها مختلف نیز استفاده شود. اگر به دنبال یک تشک بادی با قابلیت درمانی نیز هستید فروشگاه این تشکتشک بادی مخصوص صندلی عقب ماشین دارای لوازم کامل پمپ باد فندگی با قابلیت پر و خالی کردن , دو عدد بالش بادی , ساک حمل و نقل در نمایندگی تشک بادی سایت شاپ اینتکس خرید و فروش میشود . تشک بادی صندلی عقب ماشین با طراحی کاربردی و هوشمندانه یکی از مناسب ترین محصولات بادی اینتکس بوده که میتوان در انواع ماشین های خارجی و ایرانی به عنوان تخت خواب مسافرتی در خودرو جهت رفع خستگی ناشی از سفر و رانندگی استفاده نمود .

دارای دو دریچه مجزا برای باد کردن می باشد که به وسیله انواع پمپ باد فندکی مخصوص  می توان پر و خالی نمود . جنس بدنه تشک بادی مخصوص صندلی عقب ماشین از پی وی سی با ضخامت بالا با رویه مخمل ساخته شده که کاملا نرم , راحت و انعطاف پذیر می باشد . البته با انواع پمپ های باد برقی و پمپ دستی شرکت اینتکس و بست وی قابلیت پر و وکیوم شدن را دارد .

تشک بادی صندلی عقب ماشین در رنگ های سرمه ای و مشکی , طوسی و نقره ای , آبی تیره و طوسی , آبی روشن و سرمه ای , کرمی , مشکی , آبی , سبز , نارنجی , تولید و عرضه میشود . برای خرید تشک بادی مخصوص صندلی عقب ماشین اصلی اینتکس و یا دریافت اطلاعات درباره قیمت تشک بادی با همکاران ما در نمایندگی فروش تشک بادی مخصوص صندلی عقب ماشین با شماره های درج شده در نمایندگی تشک بادی سایت شاپ اینتکس shop-intex.com تماس حاصل فرمایید . با خرید این تشک بادی آرامش و راحتی را در سفر برای اعضای خانواده به خصوص کودکان دو برابر کنید .

تشک بادی مخصوص صندلی عقب ماشین اصلی اینتکس را از کجا خریداری کنم ؟

برای خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین سعی کنید از نمایندگی های مجاز و اصلی اینتکس در سطح تهران اقدام کنید و از نظر سلامت محصول اطمینان کامل حاصل فرمایید . توجه داشته باشید که تمامی محصولات بادی اینتکس و بست وی دارای کد شناسه از کمپانی آمریکایی دارند و به راحتی میتوان محصول را استعلام کرد . از فروشنده بخواهید که بسته بندی محصول خریداری شده کاملا سالم باشد , سعی کنید که به محض خرید محصول آن را تست کنید که چنانچه سوراخ بود در 48 ساعت مهلت تست آن را به شرکت ارجاع دهید .

اگر تشک بادی سوراخ و یا پاره شد از چه نوع چسبی باید استفاده کرد و روش صحیح تعمیر آن چگونه است ؟

اگر و تشک بادی مخصوص ماشین بدون پمپ باد به هر دلیلی سوراخ و یا پاره شد سعی کنید با مشاورین شرکت اینتکس هماهنگی کنید تا روش صحیح تعمیرات را به شما توضیح دهند . چنانچه از انواع چسب های دیگر برای رفع سوراخ تشک استفاده کنید قسمت آسیب دیده تخریب شده و به سختی میتوان ان را ترمیم کرد . شرکت اینتکس برای رفع این مشکل برچسب تعمیرات انواع محصولات بادی را به صورت چسب قطره ای و وصله شیشه ای رنگ تولید نموده است تا در صورت نیاز از آن استفاده شود . چسب اصلی اینتکس به گونه ای طراحی شده که قسمت آسیب دیده را کاملا به یکدیگر میچسباند و دیگر کوچکترین بادی از داخل تشک بادی و یا محصولات بادی خارج نخواهد شد .

تشک بادی در چه ابعادی تولید میشوند و چه تحمل وزنی دارند ؟

انواع تشک بادی نسبت به اندازه آن تحمل وزن دارند . تشک بادی عرض 76 سانتیمتر با طول 199 سانتیمتر 136 کیلو گرم تحمل وزن , تشک بادی یک نفره با عرض 99 سانتیمتر و طول 199 سانتیمتر دارای 136 کیلو گرم تحمل وزن , تشک بادی دو نفره با طول 2 متر و عرض 152 سانتیمتر دارای تحمل 273 کیلو گرم , تشک بادی عرض 137 سانتیمتر و طول 199 سانتیمتر دارای 150 کیلو گرم تحمل وزن , تشک بادی عرض 183 سانتیمتر و طول 203 سانتیمتر نیز 273 کیلو گرم تحمل وزن , تشک بادی صندلی عقب ماشین با طول 140 سانتیمتر و عرض 1 متر دارای 150 کیلو تحمل وزن میباشد .

آیا تشک بادی قابلیت شستشو را دارند و بهتر است از چه مواد شوینده ایاستفاده شود ؟

به دلیل داشتن بدنه پی وی سی نرم و رویه مخمل صنعتی شستشوی تشک بادی صندلی عقب اینتکس به راحتی انجام میشود و در کمترین زمان ممکن خشک میشود . توجه داشته باشید که بدنه تشک را با شامپو شستشو کنید و برای پاک کردن لکه روی آن از دستمال استفاده کنید , کاملا با آب شامپوی روی بدنه را بشویید , به صورت کامل خشک کرده و بعد جمع کنید , در جای خشک نگهداری شود . چنانچه از مواد های شوینده قویتر استفاده شود باعث پوسیدگی پی وی سی شده و طول عمر تشک بادی و تشک بادی ماشین بدون پمپ باد کمتر خواهد شد و باعث سوراخ شدن و نیز پاره شدن بدنه میشود .

بهتر است تشک بادی مخصوص صندلی عقب ماشین را با چه نوع پمپ بادی پر و خالی کنیم ؟

تشک بادی مخصوص صندلی عقب ماشین راحت و طبی هستند ؟

ساختار تشک های بادی و تشک بادی ماشین بدون پمپ باد کاملا طبی و راحت است و با بهترین متریال و نوع طراحی روز دنیا ساخته شده اند . در انواع تشک بادی به جای فنر از الیاف ابریشمی و یا تعداد زیادی پل پی وی سی ضخیم به کار رفته که باعث مسطح شدن و سفت شدن رویه تشک شده که در هنگام خواب تمامی قسمت های بدن را نسبت به وزن شخص پوشش میدهد و در بهترین حالت ممکن قرار میدهد . بدنه کاملا نرم و راحت بوده و به راحتی قابلیت حمل میباشد .

مزایا و معایب تشک بادی مخصوص صندلی عقب ماشین اینتکس ؟

معایب تشک بادی اینتکس و تشک بادی بست وی در سوراخ شدن , پاره شدن , باز شدن الیاف داخلی تشک بادی میباشد که تحت شرایط خاص این مشکلات پیش می آید . تشک های بادی در اثر باد کردن بیش از حد توسط پمپ باد دستی و پمپ های بادی ماشین سوراخ و یا از روی پرس کارخانه باز میشوند . چنانچه بر روی تشک بادی پرش و یا فشار زیاد به یک نقطه ایجاد شود قسمتی از تشک ورم کرده و شکل ظاهری تشک بادی به هم میریزد در این حالت دیگر از تشک بادی نمیتوان بهره برد . نوعی دیگر از در رفتگی پل های پی وی سی داخلی تشک های بادی قدیمی است که این پلهای pvc به جای همان فنر به کار رفته است و در اثر توضیحاتی که دادیم از داخل پاره شده و تشک ورم میکند  . دلیل دیگر خراب شدن تشک های بادی برخورد با اشیاء تیز و برنده میباشد که در زمان کمی باد داخل تشک کم شده و غیر قابل استفاده میگردد . البته کمپانی اینتکس برای رفع این مشکلات یک نوع چسب تعمیرات مخصوص تولید کرده است که در کمترین زمان ممکن قسمت آسیب دیده را ترمیم میکند و دوباره میتوان از محصول بهره برد که در واقع این چسب اصلی اینتکس به عنوان چسب مخصوص محصولات بادی به فروش میرسد . تمامی محصولات را میتوان با چسب تعمیرات تشک بادی و محصولات بادی اینتکس ترمیم نمود . مزایای تشک بادی اعم از قیمت ارزان , حجم کم , وزن سبک , راحت بودن و طبی بودن تشک , جا به جایی آسان , قابلیت شستشو , استفاده برای تمامی اعضای خانواده , دور ماندن بدن از نم و رطوبت زمین در مناطق کوهستانی , استفاده در چادر های مسافرتی , اصلی بودن تشک , رنگ بندی متفاوت , قابلیت پر و خالی شدن با انواع پمپ دستی و پمپ برقی میباشد .

در توضیحات درباره تشک بادی ماشین بدون پمپ باد نوع جنس و ابعاد و اندازه و نوع استفاده را گفتیم که شما خریدار محترم بتوانید ساده تر خرید کنید اما در این قسمت از توضیحات میخواهیم در مورد دیگر محصولات بادی که در کارخانه آمریکایی اینتکس تولید می شود صحبت کنیم که شامل انواع استخر بادی , استخر پیش ساخته , مبل بادی , کاناپه بادی , تشک بادی , تخت بادی , مبل شنی , قایق بادی , موتور بنزینی قایق بادی , موتور برقی قایق بادی , چادر مسافرتی , چادر بادی کودک , جامپینگ بادی , قلعه بادی , اسباب بازی , لوازم شنا , صندلی تاشو مسافرتی , پمپ تصفیه آ ب استخر پیش ساخته , وان بادی کودک و بزرگسال , پمپ برقی , پمپ دستی , پمپ پایی , پمپ برقی و فندکی و شارژی , و محصولات دیگری که در این شرکت بزرگ تولید میشود . هر کدام از این محصولات بادی اینتکس که نام بردیم در زندگی روز مره تمامی افراد جامعه قابلیت استفاده را دارد و میتوان گفت که این لوازم بادی به این چند علت که نام می بریم از بهترین ها هستند که شامل قیمت ارزان , کم حجم و سبک , جا به جایی آسان , استفاده در منزل و محل کار و ویلا , تنوع زیاد برای تمامی افراد بزرگسال , کودک , نوجوان , و بسیاری دیگر از این قبیل نوع استفاده از محصولات بادی , چنانچه قصد خرید محصولات بادی را دارید و میخواهید که اطلاعات بیشتری داشته باشید به قسمت دسته بندی در وب سایت و یا با همکاران ما در نمایندگی تشک بادی اینتکس تماس حاصل فرمائید . قیمت خرید و فروش انواع تشک بادی اینتکس در سایت اینتکس و نمایندگی تشک بادی در ایران ، تهران ، مرزداران ، با قیمت ارزان به صورت عمده و جزئی در شرکت اینتکس توزیع میگردد .

جهت خرید تشک بادی مخصوص صندلی عقب ماشین توضیحات را بخوانید :

خریداران گرامی که جهت راحتی بیشتر در مسافرت و استراحت کودکان در ماشین اقدام به مینمایید با توجه به فروش تشک های بادی صندلی عقب ماشین تقلبی و فیک که در بازار با نام های مختلف, جهت خرید انواع تشک بادی مخصوص ماشین حتما از طریق نمایندگی رسمی و اصلی تشک بادی مخصوص صندلی عقب ماشین سایت شاپ اینتکس اقدام کنید و این محصول را با قیمت پایین شرکتی خرید نمایید, این مرکز فروش تشک های بادی در ایران با سابقه چند ساله این اطمینان را به شما میدهد که این تشک بادی مخصوص صندلی عقب ماشین برند اینتکس کاملا اصلی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است . توان بدنه یا ظرفیت تحمل وزن یک بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله طراحی و کیفیت تشک، فشار هوا درون تشک، جنسیت و وزن فرد استفاده کننده.

تشک‌های بادی معمولاً با توانایی تحمل وزنی مشخص عرضه می‌شوند. مثلاً تشک بادی ممکن است طراحی شده باشد تا وزن حداکثری را تا 100 کیلوگرم تحمل کند. بنابراین، اگر فردی با وزنی بیشتر از این از تشک استفاده کند، ممکن است تشک آسیب ببیند و عملکرد آن کاهش یابد.

همچنین، فشار هوا درون تشک نیز تأثیر زیادی بر توان بدنه آن دارد. اگر فشار هوا به درستی تنظیم نشده باشد، ممکن است تشک به سرعت فشار اضافه کرده و نتواند وزن اضافی را تحمل کند.

بنابراین، برای دانستن توان بدنه یک تشک بادی، مهم است به دستورالعمل‌های تولید کننده مراجعه کنید. در این دستورالعمل‌ها، وزن حداکثری که تشک می‌تواند تحمل کند به طور صریح مشخص شده است. همچنین، توصیه می‌شود همیشه توجه داشته باشید که تشک بادی را به درستی نگهداری کنید و از استفاده بیش از حد و استفاده از ابزارهای تیز و تراشنده در نزدیکی آن خودداری کنید تا آسیبی به آن وارد نشود.

به علاوه، جنسیت و وزن فردی که از تشک بادی استفاده می‌کند نیز تأثیرگذار است. عموماً تشک‌های بادی طراحی شده‌اند تا وزن‌های مختلف را تحمل کنند. برخی از تشک‌ها می‌توانند وزن‌های بالاتر را تحمل کنند و برخی دیگر ممکن است محدودیت‌هایی در این زمینه داشته باشند.

بنابراین، بهترین راه برای مطمئن شدن از توان بدنه یک تشک بادی، مراجعه به دستورالعمل‌ها و توصیه‌های تولید کننده است. همچنین، می‌توانید با مشاوره فروشنده یا تامین کننده تشک بادی درباره وزن مجاز و توان بدنه تشک، اطلاعات دقیق تری دریافت کنید.

در نهایت، توصیه می‌شود همواره تشک بادی را با مراعات دستورالعمل‌های استفاده و نگهداری تولید کننده استفاده کنید تا عمر مفید آن را افزایش دهید و از احتمال خرابی و صدمه‌رسیدگی جلوگیری کنید.

به عنوان تکمیل، لازم است توجه کنید که توان بدنه تشک بادی تنها یک عامل از عواملی است که باید در نظر گرفته شود. تشک بادی معمولاً برای استراحت و خوابیدن طراحی شده است و استفاده از آن برای فعالیت‌های ورزشی شدید توصیه نمی‌شود.

تبدیل صندلی عقب به تخت | تشک بادی صندلی عقب ماشین تبریز | تشک بادی عقب شاسی بلند

بهتر است قبل از خرید تشک بادی، دستورالعمل‌ها و توصیه‌های تولید کننده را به دقت مطالعه کنید و مطمئن شوید که تشک بادی قابل تحمل وزن شماست. در صورتی که وزن شما بیشتر از حد مجاز تشک باشد، ممکن است نه تنها توان بدنه تشک کاهش یابد، بلکه احتمال آسیب دیدگی به تشک نیز وجود داشته باشد.

همچنین، اگر وزن شما نسبتاً بالا است، ممکن است بهتر باشد از تشک‌های بادی با ساختار و طراحی قوی‌تر و از جنس‌های مقاوم‌تر استفاده کنید. در بازار، تشک‌های بادی با ویژگی‌ها و قدرت‌های مختلف موجود است، بنابراین انتخاب یک تشک با کیفیت و مناسب برای وزن شما مهم است.

در هر صورت، بهتر است قبل از خرید، با فروشنده یا تامین کننده تشک بادی صحبت کرده و نیازهای وزنی خود را به آنان اعلام کنید تا به شما راهنمایی دقیق‌تری در خرید تشک مناسب برای شما بدهند.

با توجه به اطلاعات موجود، متأسفانه من نمی‌توانم اطلاعات دقیقی در مورد توان بدنه تشک بادی برای وزن افراد را ارائه دهم، زیرا توان بدنه هر تشک بادی به طور دقیق و کاملی وابسته به طراحی، مشخصات و شرایط استفاده آن است.

توصیه می‌شود با تولید کننده یا تامین کننده تشک بادی تماس بگیرید و از آنها جزئیات بیشتر در مورد توان بدنه تشک برای وزن خاص خودتان بپرسید. آنها می‌توانند شما را در انتخاب تشک مناسب برای وزن شما راهنمایی کنند و اطلاعات دقیقی را ارائه دهند.

همچنین، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های تخصصی تشک بادی یا مشاوره از متخصصین و متخصصان ورزش و تندرستی، نظرات و توصیه‌های آنها را در مورد تشک‌های بادی با در نظر گرفتن وزن خود بپرسید.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید، این است که تشک بادی تحمل وزن افراد را معمولاً در محدوده‌ای مشخصی تعیین می‌کند و از تجاوز این محدوده خودداری کنید تا از کارکرد بهینه و عمر طولانی تشک بادی خود لذت ببرید.

توان بدنه تشک بادی دونفره نیز به عواملی مانند طراحی، کیفیت، جنس، و مشخصات تشک بستگی دارد. تشک‌های بادی دونفره معمولاً برای تحمل وزن دو نفر در عین حال ارائه راحتی و پشتیبانی مناسب طراحی شده‌اند.

در دستورالعمل‌ها و توصیه‌های تولید کننده تشک بادی دونفره، می‌توانید اطلاعات دقیقی در مورد توان بدنه آن برای وزن دو نفر مشابهی که شما و شریکتان دارید، پیدا کنید. معمولاً در بسته‌بندی یا برچسب تشک بادی، حداکثر وزن مجاز برای استفاده دونفره مشخص شده است.

با این حال، توصیه می‌شود همواره دستورالعمل‌ها و توصیه‌های تولید کننده را رعایت کنید و تشک بادی را در حدود وزن مجاز استفاده دو نفر قرار دهید. استفاده از تشک بیش از وزن مجاز می‌تواند به کاهش عمر مفید تشک و کاهش کیفیت و راحتی آن منجر شود.

برای دقت بیشتر و اطمینان از توان بدنه تشک بادی دونفره، می‌توانید با تولید کننده یا تامین کننده تشک تماس بگیرید و از آنها اطلاعات دقیق‌تر راجع به توان بدنه تشک برای وزن دو نفر بخواهید.

خرید بهترین تشک بادی با توان بالا

انواع متنوع تشک بادی ماشین و کمپینگ در موجود می باشد که می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد.

 

توجه داشته باشید که تمامی لوازم جانبی اعم از پمپ باد فندکی دو کاره با قابلیت پر و خالی کردن و ساک حمل و نقل و دو عدد بالش فابریک در بسته بندی این تشک موجود میباشد .

بادی را به شما عزیزان پیشنهاد می کند.

 

دکمه بازگشت به بالا