تدریس پنج استاد از یک درصد برتر دانشمندان جهان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه 

تدریس پنج استاد از یک درصد برتر دانشمندان جهان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه 

رضا همتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبر روزانه از کرمانشاه، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه با هدف آموزش دانشجویان متخصص در زمینه‌های گوناگون صنعتی در سال ۱۳۸۶ با پذیرش ۱۳۰ دانشجو در رشته‌های مهندسی برق و مهندسی شیمی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: تحقیقات و پژوهش‌هایی که توسط پژوهشگران انجام گرفته بالغ بر صدها تحقیق بود که در مجلات و انتشارات علمی معتبر بین‌المللی به صورت کتاب یا مقاله به چاپ رسیده است.

مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه، با بیان اینکه تحقیقات انجام شده در پیشبرد صنعتی استان موثر است، تصریح کرد: نتایج تحقیقات اساتید و دانشجویان این دانشگاه در طرح‌های پژوهشی و ساخت تجهیزات فناورانه داخل و خارج استان مورد استفاده قرار گرفت و قابل بهره برداری در صنایع، حوزه انرژی (برق، آب، گاز و نفت)، پتروشیمی ها، حمل و نقل و دیگر حوزه‌ها خواهد بود.

وی در ادامه گفت: نتایج بعضی تحقیقات نیز از طریق طرح‌های ارتباط با صنعت ملی توسط معاونت علمی ریاست جمهوری حمایت و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر پژوهش دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه در پایان بیان کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه در حوزه تحقیقات تئوری و عملی همکاری بین المللی خوبی با کشورهای خارجی برقرار و اساتید دانشگاه به صورت موفقیت آمیزی در فرصت‌های مطالعاتی خارج کشور، گرنت‌های بین المللی و پروژه‌های مشترک با خارج کشور حضور داشته‌اند.

دکمه بازگشت به بالا