تذکر نماینده خمین به وزیر بهداشت برای تامین داروهای مورد نیاز مردم

سخنگوی مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه 4200 دارو تهیه می کنند، مردم برای تهیه دارو پرسه می زنند و داروی مورد نیازشان در بازار سیاه خرید و فروش می شود، دارو موجود است، اما سازمان غذا و دارو می دهد. اقدامی انجام نمی دهد.» با تجویز این داروها.

به گزارش خبر روزانه، علیرضا نظری در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی به وزیر اقتصاد تذکر داد: دولت آقای رئیسی به مردم قول ثبات بازار سرمایه را داده اما سرمایه خرد در بورس به مردم قول داده است. بازار ویران شده است «اگر اقدام عملی شود، زیرا مردم در این زمینه منتظر هستند.

وی با یادآوری وزیر بهداشت افزود: با وجود اینکه 4200 دارو تهیه می کنند اما مردم برای تهیه دارو سرگردان هستند و داروهای مورد نیاز آنها در بازار سیاه خرید و فروش می شود و موجود است اما سازمان غذا و دارو برای تجویز این داروها اقدامی نمی کند. مواد مخدر

وی تاکید کرد: انتظار می رود دولت طرحی برای ساخت شهر خمین در نظر بگیرد که در شورای دولت تصویب شده و بخشی از آن اجرایی نشده و نیازمند اعتبارات در سال 1401 است.

سخنگوی امام خمینی (ره) با تذکر به وزیر صمت گفت: اگر قرار است با اوضاع آشفته بازار مقابله کنید، چرا هر فروشگاهی باید قیمت خود را تعیین کند؟ نقش وزارت صمت در این طرح چیست؟

نظری در تذکر دیگری خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وضعیت تلفن همراه و آنتن دهی اینترنت در نقاط مختلف شهرستان اصلا مساعد نیست، چقدر باید از این وزارتخانه انتظار اقدام جدی داشت؟

عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: چرا بانک کشاورزی در خصوص تعویق وام کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی دستورالعملی صادر نمی کند؟ مردم خیلی تحت فشار هستند و می گویند هنوز هیچ دستورالعملی نشده است. .

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی به وزیر تعاون، کار و حمایت اجتماعی تذکر داد: نیاز مشتریان است: انتظار می رود به این موضوع توجه جدی داشته باشید.

نظری افزود: پرداخت حقوق به مستمری بگیران تامین اجتماعی به هیچ وجه حل کننده مشکلات آنها نیست و انتظار داریم در این زمینه اقدام جدی صورت گیرد و در صورت نیاز لایحه ای به مجلس ارائه می شود و قطعا نمایندگان مجلس همکاری خواهند کرد. در این سوالات در این رابطه. “

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: وام راهسازی و شهرسازی، راه های مواصلاتی منطقه پاسخگو نیست و باید به این موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا