بین الملل

تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات «وعده صادق»

تعدادی از سران عشایر عراق در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد، از پاسخ ایران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بخشی از سفارت ایران در دمشق تمجید کردند.

 به گزارش خبر روزانه، شماری از سران قبایل وعشایر عراقی از مناطق مختلف این کشور ضمن دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری عراق، عملیات وعده صادق را مایه افتخار جهان اسلام و مسلمانان دانستند.

 بر اساس آنچه که سفارت ایران در عراق اعلام کرده است، سران عشایر در این دیدار همچنین نسبت به سکوت جامعه جهانی در برابر تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع در نوار غزه ابراز تاسف کردند.

این نشست با حضور بیش از ۴۰ تن از سران عشایر و قبایل از مناطق مختلف عراق در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد.

محمد کاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد نیز در این دیدار  از نقش موثر عشایر در دفاع از کشور عراق در مراحل مختلف به ویژه نقش برجسته آنان در برابر تهاجم داعش و ورود به صحنه با فتوای آیت الله العظمی سیستانی مرجعیت شیعه در عراق تقدیر کرد.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا