جزئیات پرداخت ۴۰ میلیاردی سازمان برنامه به فدراسیون فوتبال

به گفته مسئولان سازمان برنامه و بودجه ، مبلغی که برای آماده سازی تیم ملی فوتبال برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی اختصاص داده شده ، 40 میلیارد تومانی است.

جعفری نژاد ، رئیس فرهنگ ، جهانگردی و ورزش سازمان برنامه و بودجه در گفت وگو با خبر روزانه ، در مورد پرداخت تخصیص یافته برای حمایت از فدراسیون فوتبال توضیح داد: سازمان برنامه و بودجه برای حمایت از حضور قدرتمندترین تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی 40 میلیارد تن اختصاص یافت.

وی در مورد محل استقرار این وام نیز گفت: این 40 میلیارد تومان در دو مرحله پرداخت شده که 20 میلیارد تومان آن – از محل اصلی وام های وزارت ورزش و جوانان و 20 میلیارد تومان دیگر – از سایر موارد مختلف ردیف های بودجه ، طبق قانون بودجه 1400.

مسئول سازمان برنامه و بودجه ابراز امیدواری کرد با اعطای این وام مشکلات مالی تیم ملی فوتبال برطرف شود و این تیم با هماهنگی و همدلی بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باعث ایجاد مردم شود با رفتن به دور بعدی خوشحال می شوید. به شرط ایران.

به گزارش خبر روزانه ، مدتی پیش دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه حمایت مالی از تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی را اعلام کرد و در همین راستا مسئولان سازمان برنامه و بودجه اعلام کردند پس از در نظر گرفتن هزینه ها و نیازهای بودجه فدراسیون بودجه مربوطه پرداخت می شود.

در حالی که اخیراً حاشیه هایی در رابطه با مبلغ پرداختی توسط سازمان برنامه و بودجه تنظیم شده است و این رقم 52 میلیارد تن بود ، اما گزارش سازمان برنامه و بودجه نشان داد که این سازمان قرار نیست 52 میلیارد پرداخت کند و این مبلغ پشتیبانی 40 میلیارد تومان است که تخصیص داده شده است.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا