حبیب والی‌نژاد مسئول دفتر مقاومت بنیاد فرهنگی روایت فتح معرفی شد

حبیب والی‌نژاد مسئول دفتر مقاومت بنیاد فرهنگی روایت فتح معرفی شد

طی حکمی از سوی علی مقواساز رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح ،حبیب والی نژاد به عنوان مسئول دفتر مقاومت بنیاد فرهنگی روایت فتح معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبر روزانه به نقل از روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، در بخشی از حکم ایشان آمده است: نظر به تجارب ارزشمند و تخصص و تعهد جنابعالی در حوزه فرهنگ و هنر پایداری و ضرورت بهره گیری از توان تخصصی و تجمیع آن با نیروها و استعدادهای جوان و بالنده،شما را به عنوان مسئول دفتر مقاومت بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب می‌نمایم. امیدوارم در سایه عنایات حضرت حق و تلاش و بهره گیری از همه توان و امکانات و ظرفیت‌های موجود در پیشبرد اهداف پیش بینی شده موید و منصور باشید.

حبیب‌الله والی‌نژاد، متولد سال ۱۳۴۳در تهران و دانش‌آموخته دوره فیلمسازی و تهیه‌کنندگی است. او مدیر تولید موسسه فرهنگی روایت فتح، مدیر گروه حماسه دفاع شبکه یک سیما، مدیر تولید مرکز فیلم و سریال سازمان رسانه‌ای اوج بوده است.

این سینماگر، تهیه و تولید مستندهای بسیاری در حوزه دفاع مقدس را در کارنامه دارد. تهیه‌کنندگی مستندهای «پایان انتظار»، «آخرین روزهای زمستان»، «سردار خیبر»، «سردار عشق»، «نیمه پنهان ماه» و فیلم‌های سینمایی «ایستاده در غبار»، «لباس شخصی» و «خروج»،«احمد» و «آسمان غرب» بخشی از کارنامه حرفه‌ای او را تشکیل می‌دهد. والی‌نژاد سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر را برای «ایستاده در غبار» و جایزه ویژه هیات داوران سیزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» را برای «آخرین روزهای زمستان» دریافت کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا