ورزشی

حضور مرادی و داورزنی در جلسه شورای لیگ ملت های والیبال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، نشست شورای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ روز سه‌شنبه ۲۶ دی در مقر فدراسیون جهانی والیبال در شهر لوزان سوئیس برگزار می‌شود. وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال به همراه محمدرضا داورزنی عضو ایرانی هیأت رییسه فدراسیون جهانی ساعت دو بامداد امروز (دوشنبه ۲۵ دی) برای شرکت در این نشست راهی لوزان شدند.

حضور در نشست شورای لیگ ملت‌ها و دیدار با مسئولین فدراسیون جهانی والیبال در راستای تعامل بیشتر و ارایه راهکارهایی برای اخذ میزبانی جهانی با توجه به تحریم‌ها مالی موجود از مهمترین برنامه‌های مرادی و داورزنی در مقر فدراسیون جهانی والیبال در لوزان خواهد بود.

در نشست شورای لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ قرار است در خصوص تغییر فرمت برگزاری، بررسی پیشنهادات و شرایط میزبان‌ها و امور مربوط به این رقابت‌ها با توجه به در پیش بودن المپیک ۲۰۲۴ بحث و تصمیم گیری شود.

مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال کشورمان و دیگر کشورهای بازمانده از این رقابت‌ها خواهد بود که در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات براساس رنکینگ تیم‌های برتر در رده‌بندی، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد.

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا