دانشمندان باز هم می‌خواهند برای موجودات فضایی پیغام بفرستند

یک پیام سیستم باینری به نام Biacon در کهکشان (BIT) که حاوی اطلاعاتی در مورد زندگی روی زمین، منظومه شمسی و ظاهر انسان است و هر موجود بیگانه را دعوت می کند تا در صورت دریافت پیام پاسخ دهد. دادن.

گروهی از محققان از جمله جاناتان جیانگ، محقق ناسا، نوشتند: «ایده برقراری ارتباط با موجودات هوشمند فرازمینی یک گام طولانی و هیجان انگیز در اکتشاف فضا است و از نظر فنی تنها در چند دهه گذشته امکان پذیر بوده است.

محققان امیدوارند اطلاعات بیشتری در مورد حیات روی زمین به فضا بدهند

آنها می گویند: «برای انجام این کار، یک پیام ناکارآمد به گونه ای طراحی و تحویل داده می شود که بتوان آن را با استفاده از به روزترین ابزارهای موجود ارسال کرد.

آخرین پیام موجودات فضایی هوشمند از رصدخانه Arsib در شمال پورتوریکو ارسال شد.

آخرین پیام ارسال شده توسط موجودات فضایی هوشمند از رصدخانه Arsib در شمال پورتوریکو ارسال شده است.

این اولین بار نیست که انسان ها تصمیم می گیرند با موجودات بیگانه تعامل کنند. در سال 1974، یک پیام رادیویی رمزگذاری شده حاوی اطلاعات اولیه در مورد انسان و زمین از رصدخانه آرسیبو در شمال پورتوریکو پرتاب شد.

این حرکت بخشی از یک سری تلاش‌ها برای جلب توجه عمومی به مدرن‌سازی شدید تلسکوپ رادیویی آرسیبو بود، اگرچه گروهی از محققان واقعا امیدوار بودند که بتوانند با بیگانگان ارتباط برقرار کنند، که متاسفانه تا به امروز امکان‌پذیر نیست.

با این حال، محققانی که تصمیم گرفتند آخرین پیام را به فضا ارسال کنند، آن را برای دستیابی به موجودات هوشمند فرازمینی تنظیم کردند.

بر خلاف گزارش‌های ارسال شده توسط آرسیبو، که قرار بود قابلیت‌های فنی فناوری مدرن رادیویی فضایی را نشان دهد، در تمام مناطق ممکن کهکشان راه شیری پیام بی‌اثری مبنی بر وجود بیگانگان هوشمند ارسال شد. در مقاله آمده است.

این مقاله همچنین اطلاعاتی در مورد مناسب ترین راه برای ارسال پیام ارائه می دهد و اینکه کهکشان راه شیری منطقه ای است که احتمال وجود موجودات هوشمند وجود دارد و پیام در بهترین زمان ارسال شده است.

اگر این پیام بیاید، می توان امیدوار بود که بتوان اطلاعات پیچیده تری را با موجودات فضایی هوشمند مانند قوانین بازی شطرنج به اشتراک گذاشت.

46

دکمه بازگشت به بالا