عمومی

دانشگاهیان استان سمنان برای تحقق شعار سال راهکار موثر ارائه دهند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید محمد رضا هاشمی شامگاه دوشنبه در نشست تخصصی با رؤسای دانشگاه‌های استان سمنان به میزبانی سالن جلسات غدیر استانداری ضمن بیان اینکه به دنبال بهره‌گیری از نقطه نظرات و راهکارهای افراد علمی جامعه در تحقق شعار سال هستیم، ابراز داشت: ارائه این راه حل‌ها می‌تواند نه تنها استان بلکه کشور را به درگاه پیشرفت و آبادانی بیشتر سوق دهد.

وی ضمن بیان اینکه خروج از بحران‌های اقتصادی به همفکری و همراهی دانشگاهیان نیاز دارد، افزود: جامعه دانشگاهی استان سمنان می‌بایست راهکارهای عملیاتی و مؤثر در راستای تحقق شعار ارائه دهند.

استاندار سمنان بابیان اینکه جامعه دانشگاهی، اساتید، هیئت‌های علمی و دانشجویان باید ظرفیت‌های علمی موجود در استان را شناسایی و در این راستا گام بردارند، ابراز داشت: امید آفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی مد نظر رهبر معظم انقلاب نیز با این اقدام محقق خواهد شد.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: باید به این سو خیز برداشت تا با برنامه‌ریزی، ارائه ایده و ابتکار در حوزه تولید بتوانیم سرمایه‌های موجود در سیستم بانکی را به سمت سرمایه گذاری ترغیب کنیم.

وی ضمن بیان اینکه استان سمنان سال گذشته در موارد و مباحث مختلف بسیاری، توانست در سایه همدلی، وفاق و صمیمیت به موفقیت‌ها و دستاوردهای ارزنده‌ای دست یابد، افزود: جامعه دانشگاهی استان باید کمک کنند تا انشاالله در سال جاری نیز این مهم با شدت و قوت بیشتری ادامه یابد.

دکمه بازگشت به بالا