دسترسی تولیدکنندگان غذا و دارو به نتایج آنالیز الکترونیکی

دکتر مگاداداسی ، با اشاره به اینکه سیستم شبکه آزمایشگاهی ملی سازمان غذا و دارو با تلاش متخصصان و مهندسان در زمینه تغذیه و دارو و همچنین همکاری در بخش خصوصی مورد استفاده قرار گرفته است ، افزود: سلامت محور ، سایر ویژگی ها مانند دسترسی به آخرین روشهای استاندارد آزمایش ، دسترسی به محدودیتهای مجاز آزمایش که توسط سازمان غذا و دارو تأیید شده و ثبت آزمایشگاههای شرکتهای تولیدی است.
از جمله ویژگی های این سیستم موارد زیر است:

  • ثبت اشخاص حقوقی برای مشاهده نامه تحلیلی ، ثبت نام و ارسال نمونه به آزمایشگاه و ثبت آزمایشگاه سازنده
  • ثبت نام افراد ، از جمله مسئولان فنی ، عموم مردم و صاحبان مشاغل برای ثبت نام و نمونه گیری در سیستم
  • درخواست مجوز بهره برداری از آزمایشگاه های شریک ، آزمایشگاه های منطقه آزاد و آزمایشگاه های مجاز تولید و تأیید اعتبار
  • درخواست اصلی را برای تأیید آزمایشگاه های مجاز ارسال کنید
  • فرصت درخواست مجوز GLP

ماگاداساشی افزود: در نظر گرفته شده است که تمام اشکال الکترونیکی گزارشات آزمایشات پزشکی در شبکه آزمایشگاه ملی و بخشنامه های دکتر محمدرضا شن ساز ساز ، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو به کلیه ارگان ها و سازمان های مربوطه تأیید شود. از جمله گمرک جمهوری اسلامی ، سازمان ملی استاندارد ، وزارت کشور ، سازمان بازرسی کل ، نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، سازمان دامپزشکی ، جهاد وزارت جهاد کشاورزی ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، سیستم قضایی مواد اولیه دارویی و سازمان جمع آوری و فروش اموال ؛ از این پس فقط گزارش های تست الکترونیکی صادر شده از طریق این شبکه که می توانند در مراجع قانونی کشور به آنها مراجعه شود معتبر هستند و سایر برگه های گزارش های خارج از این شبکه فاقد اعتبار و مورد تأیید سازمان غذا و دارو هستند. آنها مواد مخدر نیستند.

دکتر مگاداداسی درباره مجوزهای قابل دریافت در این سیستم گفت: متقاضیان می توانند موافقت اصولی (مجوز اولیه اعطا شده به متقاضی برای تأسیس آزمایشگاه پس از بررسی اسناد و مطابق با قوانین و شرایط مصوب سازمان) و مجوز بهره برداری را بدست آورند. (مجوز صادر شده پس از آزمایشگاه قادر به انجام فعالیتهای آزمایشی از طریق بررسی اسناد ، تأیید و تأیید کمیته فنی ، برای اجرای آزمایشگاه در محدوده اجرای مصوب مطابق با قوانین مربوطه است) پس از ثبت نام در سایت و احراز هویت ، آنها را ثبت در پنل کاربری

در پایان ، وی خاطرنشان کرد که متقاضیان می توانند برای دسترسی به اطلاعات شبکه آزمایشگاه از طریق وب سایت https://fdlabnet.fda.gov.ir/ درخواست اطلاعات بیشتر و ثبت نام کنند ، وی تأکید کرد ، همکاران ما در مرکز تماس 91301308 آماده هستند پاسخگویی و هدایت سوالات واحدهای سازنده و وارد کننده محترم.

2121

دکمه بازگشت به بالا