ورزشی

دغدغه سرمربی اسپانیایی تراکتور برای انتخاب کاپیتان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تمرینات تیم فوتبال تراکتور پس از پشت سر گذاشتن تعطیلی کوتاه مدت از امروز ساعت ۱۶ در تبریز آغاز می‌شود تا بازیکنان این تیم زیر نظر کادر فنی تمرین‌شان را برای دیدار برابر شمش آذر از سر بگیرند.

«پاکو خمز» سرمربی اسپانیایی تراکتور که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات به زادگاهش سفر کرده بود در بازگشت به ایران، انتخاب جانشین برای کاپیتان محروم تیمش را به عنوان یکی از اولویت ها در برنامه دارد. شجاع خلیل زاده به دلیل دریافت چهار کارت زرد از حضور در بازی با شمس آذر قزوین محروم است. سید محمد حسینی نیز همچنان دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد و بدین ترتیب میلاد کر تبدیل به گزینه اول حضور در قلب دفاع این تیم همراه با عارف آغاسی باشد.

کر که ابتدای فصل از استقلال تهران و صنعت نفت آبادان پیشنهاد داشت با تصمیم خمز در تراکتور ماندنی شد تا در چنین شرایطی بتواند این تیم را کمک کند. حالا باید دید خمز روی استفاده از مدافع جوان خود ریسک می‌کند یا با تغییر پست محمد نادری باعث تغییر کامل خط دفاعی تیمش خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و شمس آذر قزوین ساعت ۱۸:۱۵ شنبه ۲۹ آنلاین در هفته ششم لیگ برتر برگزار می‌شود.

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا