شبکه سلامت برای هفته معلولان برنامه‌ ویژه دارد

به مناسبت هفته معلولان شبکه بهداشت و درمان سیما ویژه برنامه ها و فیلم های مناسبی برای این گروه تدارک دیده است که پخش خواهد شد.

به گزارش خبر روزانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، به مناسبت هفته معلولان شبکه بهداشت و درمان با پخش برنامه های مطالبه گرانه و فرهنگی در حوزه معلولان، فیلمی اقتباسی را در دستور کار دارد.

هادی پرگیر رئیس برنامه شبکه بهداشت و درمان در آستانه هفته معلولیت (8 تا 24 آذرماه) با تشریح ضرورت رسیدگی به دغدغه ها و مطالبات معلولان گفت: زمانی که اطلاعات و فرهنگ سازی گسترده تر و رسانه ها بیشتر شود همه افراد. و سازمان ها بدانند در ساخت خانه، مدرسه، مسجد، خوابگاه، دانشگاه، سینما، فرهنگسرا، پارک و هر مجموعه و ساختمان دیگری باید به فکر معلولان و سایر افراد توانمند باشند. و شرایط زندگی آنها. ترویج و سازگاری در جامعه.

وی افزود: رسانه ها با برنامه ریزی مناسب می توانند ورود معلولان به زندگی عادی را ترویج دهند و ما باید از محصولات معلولان نه تنها در برنامه های ویژه معلولان، بلکه در کار رسانه های عمومی نیز استفاده کنیم. “

مدیر برنامه های شبکه بهداشت و درمان به مناسبت هفته معلولان نیز اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان به مناسبت وظیفه و هدف خود به عنوان یک شبکه تخصصی رسانه ای در حوزه سلامت برنامه های ویژه ای را برای هفته معلولان تدارک دیده است. سلامتی.

وی گفت: تمام برنامه‌های مهم «مادر و کودک» و «تپش قلب» به موضوع معلولان اختصاص دارد. مجموعه مستند «لعل درخشان» نیز درباره افراد دارای معلولیت مستعدی است که با کارآفرینی به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند و قهرمان زندگی خود و دیگران شده اند.

پرگیر در ادامه با اشاره به اینکه از 8 تا 14 آذرماه هفته معلولان و 12 آذر روز جهانی معلولان نامگذاری شده است، گفت: پرداخت کنید. همچنین روز جمعه برنامه «سینما سلامت» با موضوع آسیب های معلولان همزمان با پخش فیلم های ایرانی و جهانی با دعوت مددکاران اجتماعی و افراد دارای معلولیت پخش می شود.

وی ادامه داد: برنامه سینما نشانه که جمعه ها در شبکه بهداشت و درمان روی آنتن می رود، این هفته نیز به طور ویژه به موضوع معلولان می پردازد. فیلم خارجی «پای چپ من» که با تحلیل روانشناختی و انگیزشی نمایش داده می شود، داستان یک معلول است که تنها با پای چپ به یک نقاش توانا و ماهر تبدیل می شود. این فیلم جوایز متعددی را در جشنواره های مختلف بین المللی کسب کرده است. یکی دیگر از ویژه برنامه های شبکه بهداشت و درمان هفته معلولان – «ایران فعال» که جمعه به مدت 90 دقیقه روی آنتن می رود. در این برنامه از ورزشکاران پارالمپیک و افراد دارای معلولیت در رشته های ورزشی به صورت حضوری و پخش زنده دعوت می شود.

مدیر برنامه شبکه بهداشت و درمان گفت: «سلامت مثبت» هر روز در این هفته یک باکس 10 دقیقه ای دارد که به معضل معلولان می پردازد و به شعار این هفته می پردازد. همچنین یک بخش 30 دقیقه ای در هفته با موضوع معلولین وجود دارد.

به گزارش خبر روزانه، پرگیر با اشاره به شعار امسال «به سوی جهانی فراگیر، در دسترس و پایدار پس از بیماری عروق بیماری کرونا قلب با راهنمایی و مشارکت افراد دارای معلولیت» توضیح داد: .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا