ضرورت توجه به توسعه مالکیت در بخش تعاونی

خبر روزانه/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان خصوصی سازی و توسعه فعالیت های اقتصادی مشکلاتی ایجاد شد، لذا یکی از راهکارهای کاهش این آسیب ها توسعه مالکیت در بخش تعاونی است.

علی اکبر کریمی ۱۳ اردیبهشت در جریان بازدید از برخی صنایع اراک در شرکت تکسا ضمن تبریک روز کارگر با اشاره به اینکه کارگران سربازان سازندگی و تولید در کشور هستند  اظهار کرد: شرکت تکسا یکی از شرکت های مهم بخش تعاونی در استان مرکزی و تامین کننده قطعات کمباین است.

وی افزود: قالب حقوقی این شرکت تعاونی است و یکی از نمونه های موفق فعالیت در بخش تعاون محسوب می شود.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جریان خصوصی سازی و توسعه فعالیت های اقتصادی مشکلاتی ایجاد شد، لذا یکی از راهکارهای کاهش این آسیب ها توسعه مالکیت در بخش تعاونی است و هرچه بتوان افزایش تولید و فعالیت های اقتصادی را در قالب تعاونی با وجود اعضا و سهامداران گسترده توسعه داد، قطعا با عدالت و با توزیع ثروت سازگارتر است.

کریمی بیان کرد: این مجموعه نشان داده با تلاش پرسنل و مدیریت خوب، روز به روز رشد و پیشرفت اتفاق می افتد. امیدواریم این شرکت با برنامه هایی بینی شده بتواند در خدمت صنعت ادوات کشاورزی و کمباین و… باشد.

وی تاکید کرد: در مجلس شورای اسلامی نیز در کمیسیون صنایع و معادن به ویژه در سال جاری جلساتی برای رصد و پایش مسائل و مشکلات تولید برگزار و راهکار های رونق تولید بررسی شده، همچنین در حوزه مهار تورم و گرانی نیز برنامه ها و بررسی هایی صورت گرفت. قطعا با بکارگیری راهکارهای مناسب، این ظرفیت در اقتصاد وجود دارد که شاهد رشد بیشتری در تولید باشیم و همچنین ظرفیت خالی موجود در بخشی از واحدهای صنعتی برطرف شود.

کریمی خاطرنشان کرد: کمیسیون صنایع و معادن، آماده هرگونه حمایت در راستای رشد تولید و مهار تورم است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا