ورزشی

طحان‌نظیف: مردم از انتخابات الکترونیکی استقبال گسترده‌ای داشتند

در حال بروزرسانی…

طحان‌نظیف: مردم از انتخابات الکترونیکی استقبال گسترده‌ای داشتند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: با بررسی‌ها و بازخورد‌هایی که در مرحله اول انتخابات داشتیم استقبال مردم را در پی داشت. اگر رضایت مردم، شفافیت و سرعت توسعه پیدا کند برای انتخابات‌های بعدی نیز انتخابات الکترونیکی را اجرایی خواهیم کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین جزئیات بررسی دور دوم انتخابات اظهار کرد: ما ۲۲ حوزه انتخابیه داریم که در ۱۵ استان و ۴۸ شهرستان انتخابات به مرحله دوم کشیده شده است. ما در مرحله گذشته به صورت آزمایشی ۴ حوزه انتخابیه ملایر، قم، رشت و آبادان انتخابات الکترونیکی را داشتیم که با استقبال مردم مواجه شدیم و برای مرحله دوم شهر‌های دیگر ازجمله تهران نیز این کار انجام شد.

وی افزود: صندوق‌های الکترونیکی در بند ۱۲ سیاست‌های کلی انتخابات توسط رهبر انقلاب سال‌ها پیش اشاره شده بود. بحث شفاف‌سازی، سرعت و سلامت نیز مورد تأکید رهبر انقلاب و شورای نگهبان بود. با بررسی‌ها و بازخورد‌هایی که در مرحله اول انتخابات داشتیم استقبال مردم را در پی داشت.  

سخنگوی شورای نگهبان تأکید کرد: با همین بررسی‌ها امیدواریم در انتخابات‌های بعدی نیز بتوانیم تصمیم‌گیری‌های گسترده‌تری داشته باشیم و اگر رضایت مردم، شفافیت و سرعت توسعه پیدا کند برای انتخابات‌های بعدی نیز انتخابات الکترونیکی را اجرایی خواهیم کرد.

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا