عجیب‌ ترین تصاویری که از سیاره سرخ ثبت شده است! +تصاویر

در عکس – یک پانورامای بسیار دقیق از 1.8 گیگا پیکسل ، که ما را بیشتر با سطح “سیاره سرخ” آشنا می کند. این تصویر شامل بیش از 1000 تصویر مجزا با بالاترین رزولوشن مریخ است.

در حالی که تیم مأموریت از شکرگذاری لذت می برد ، زمان خوبی برای عکس ها بود ، بنابراین آنها شروع به ساخت یک مجموعه عکس کردند. در اواخر نوامبر سال 2019 ، این تیم از دوربین های MastCams برای گرفتن عکس برای هفته استفاده کرد. این تیم برای فیلمبرداری از مناطق گلن تریریدون در کوه شارپ از لنزهای تله فوتو Mastcams استفاده کردند. نام این منطقه از مریخ از نام منطقه اسکاتلند گرفته شده است که هر دو محیط دارای جاذبه های شگفت انگیزی هستند.

این منطقه با خشت پوشانده شده و در نزدیکی بلندترین قله مریخ – کوه شارپ – واقع در مرکز دهانه گیل واقع شده است. این تیم حدود هفت سال پیش در یک گودال 96 کیلومتری به زمین نشستند و از سال 2014 در کوهپایه های شرپه گور در گردش بودند. این ماموریت 2.5 میلیارد دلاری امیدوار است که درباره گذشته مریخ و اینکه آیا این سیاره حیات میکروبی را در پیش خواهد گرفت ، اطلاعات بیشتری کسب کنید. یافته های این تیم اکنون شواهدی را نشان می دهد که گودال به احتمال زیاد دریاچه بزرگی با سیستم رودخانه بوده است.

در حالی که تیم ماموریت در سال 2013 یک عکس پانوراما 1.3 گیگا پیکسلی گرفت ، این تصویر جدید واقعا خاص است. “در حالی که بسیاری از اعضای تیم ما از خوردن بوقلمون در خانه لذت می بردند ، تیم ما از آن لذت بردند.” “برای اولین بار در این مأموریت ، فعالیتهای خود را به یک پانورامای استریو 360 درجه اختصاص داده ایم.”

منبع: Skanda List

2121

دکمه بازگشت به بالا