عوارض خروج از کشور در سال آینده ۴٠٠ هزار تومان خواهد بود

سخنگوی کمیته تلفیق لایحه 141 بودجه از تصویب این کمیسیون برای تعیین هزینه 400000 تامان برای خروج از کشور برای مسافران در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبر روزانه ، رحیم زارا با اشاره به آخرین اظهارات کمیسیون تلفیق گفت: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق ، فعالیت های مربوط به نشریات و کتاب های درسی و فعالیت های هنری مانند بازیگری فقط تا سقف 500 میلیون از مالیات معاف است. در مورد درآمد بالاتر ، آنها طبق ماده 105 یا ماده 131 قانون مالیات های مستقیم مالیات می گیرند.

وی افزود: طبق تصمیم کمیسیون مشترک وزارتخانه های نفت و کشور ، این کشور موظف است ایستگاه ها و زیرساخت های ایمن برای استفاده قانونی از گاز مایع (LNG) در ناوگان را با اولویت ناوگان و محموله های دولتی از طریق خصوصی و عمومی ایجاد کند. بخشها “. تن در سال. وزارت مذکور همچنین مجاز است گاز طبیعی مایع را از کشورهای دیگر خریداری کند یا آن را با استفاده از بنزین و گازوئیل از شرکت ملی نفت ایران یا سایر شرکت های تابعه وزارت نفت از طریق شرکت های تابعه و معادل وزن گاز مایع خریداری شده یا از منابع فوق تصفیه کند. آنها بنزین و بنزین صادر می کنند و همه وجوه به حساب شعبه مربوط وزارتخانه واریز می شود.

نماینده مردم آباد در مجلس ادامه داد: طبق کمیسیون مشترک و به منظور حمایت و تحریک سرمایه گذاری در شهرهای کشاورزی در سال آینده تعرفه مصرف آب واحدهای مستقر در این شهرها با توجه به نرخ مصوب فعالیت کشاورزی و این شهرها و واحدهای مستقر محاسبه می شود. در آنها پرداخت هزینه نظارت ماده 33 قانون توزیع عادلانه آب ، مصوب 1987 ، معاف خواهد شد.

داون یادآور شد: بر اساس تصمیم کمیسیون مشترک ، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می تواند از ارزهای دریافتی از دادخواست های دادگاه های بین المللی برای تسویه بدهی و تأمین حداکثر 200000 میلیارد ریال به این وزارتخانه استفاده کند.

وی همچنین افزود: دادگستری مجاز است اموال مازاد و فرسوده را تا سقف 20 تریلیون ریال بفروشد و پس از واریز آن به خزانه ، درآمد حاصل از فروش را برای خرید ، ساخت ، تکمیل و تجهیزات ساختمانهای با این ظرفیت هزینه کند.

به گفته زارا ، هزینه عزیمت مسافرینی که سال آینده از کشور خارج می شوند ، 400 هزار مانور تعیین شده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق ادامه داد: سال بعد دولت موظف شد 2 میلیون تن قیر نفت خام به قیمت FOB Gulf برای آسفالت جاده های فرعی و روستایی و آسفالت راه های اصلی ، بزرگراه های فرعی از بورس سهام اختصاص دهد. بر این اساس ، 20 درصد از این میزان قیر جهت آسفالت معابر فرعی و روستایی و آسفالت معابر اصلی ، بزرگراه های فرعی و شهرهای صنعتی ، عشایری و همسایه در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می گیرد.

وی افزود: 17 درصد در زمینه آسفالت معابر و محوطه سازی و اجرای پروژه های مشترک با نهادهای محلی و روستایی برای سازمان های روستایی ، 16 درصد در استفاده از پایگاه ها و ایستگاه های بازرسی و راه های بین مزارع برای بسیج IDGC ، 15 درصد در تعمیر مدارس و دانشگاه ها و دانشگاه فرهار و 4٪ به بیابان زایی و خاک پاشی اختصاص خواهد یافت.

زارع خاطرنشان کرد: مطابق تصمیم کمیسیون مشترک برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات و مبارزه با پدیده زمین خواری و ساخت و سازهای غیرقانونی ، کلیه استانداری ها موظف شدند کمیسیون مطابق ماده 99 قانون شهرداری را که اصلاح شده است ، فعال کنند. . تمام استان های استان که به طور فعال درگیر ساخت و سازهای غیرقانونی در خارج از شهر هستند ، باید تمام تخلفات ساختمانی را با هزینه درآمدهای دولت به خزانه داری کل کشور انجام دهند و تا 8 تریلیون ریال درآمد دریافت کنند تا با در نظر گرفتن نقشه های اصلی ، نقشه های اصلی را تهیه کنند. و اجرای پروژه های آزمایشی و بهسازی روستاها برجسته خواهد شد.

نماینده مردم آباد در مجلس همچنین گفت که طبق کمیسیون ، تعرفه انتقال و تعویض پلاک 200 هزار تومان برای خودروها تا 200 میلیون باخت و 300 هزار بابت برای ماشین های بالای 200 میلیون باخت که 100٪ اختلاف درآمد. پلیس منصوب می شود و قیمت خودرو بر اساس لیست قیمت اعلام شده توسط اداره مالیات تعیین می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا