عکس | این خودرو ضد آب است!

Cybertruck یک پیکاپ جاه طلبانه تسلا با طراحی غیرمعمول آینده نگر است که در سال 2019 معرفی شد و تاکنون از مشکلات زیادی جان سالم به در برده است. از شکستن بدنام شیشه در حین باز کردن تا چندین تاخیر آزادسازی. ایلان ماسک، مدیرعامل خودروساز آمریکایی تسلا، اخیراً مانند همیشه در توییتر بیانیه‌ای بحث‌برانگیز ارائه کرده است: Cybertruck به اندازه کافی ضد آب خواهد بود تا از رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و حتی دریاهایی که خیلی مواج نیستند عبور کند.

وانت تسلا سایبرتراک

ایلان ماسک در توییت دیگری گفت که برای سفر بین پایگاه ستاره ای در حال توسعه اسپیس ایکس در تگزاس و جزیره پادر جنوبی در سواحل جنوب غربی ایالت به سایبرتراک نیاز دارد. او همچنین به کانالی اشاره کرد که احتمالاً گذرگاه برازوس-سانتیاگو در شمال سکوی پرتاب اسپیس ایکس و در نتیجه فاصله کوتاهی بین جزیره برازوس و پادر جنوبی خواهد بود. پل موجود را می توان در این منطقه استفاده کرد، اما ایلان ماسک که به سفرهای کوتاه با جت شخصی خود شهرت دارد، احتمالاً به وسیله حمل و نقل کم سر و صدا و اگر نگوییم عجیب تر راضی خواهد شد.

اگر فکر می کنید که تسلا سایبرتراک به دلیل این ادعا محصول انحصاری این خودروساز آمریکایی است، باید گفت که ایلان ماسک در گذشته در مورد خودروهای تسلا نیز چنین گفته است. این کارآفرین جنجالی در سال 2016 در توییتر ادعا کرد که تسلا مدل S روی آب شناور است، بنابراین می توان از آن برای مدت کوتاهی به عنوان قایق استفاده کرد. در همان زمان، کشش با چرخش چرخ ها انجام می شود. روشی فوق العاده بی اثر برای تبلیغ.

وانت تسلا Cybertruck با موتور Cyberquad

وعده های ایلان ماسک در مورد تسلا سایبرتراک چیز جدیدی نیست. او یک بار اعلام کرد که شیشه های این وانت برقی ضد گلوله است و در نهایت در مقابل دیدگان صدها نفری که در مراسم رونمایی حضور داشتند، شیشه هایش به راحتی توسط یک توپ فولادی به اندازه یک توپ بیسبال شکسته شد. در پایان لازم به ذکر است که تسلا سایبرتراک پس از تاخیرهای فراوان سرانجام در سال 2023 عرضه خواهد شد.

227227

دکمه بازگشت به بالا