فعالیت باشگاه رشد استعداد‌های هنری و ادبی در راستای برنامه‌های راهبردی کلان

فعالیت باشگاه رشد استعداد‌های هنری و ادبی در راستای برنامه‌های راهبردی کلان

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد ماکو گفت: باشگاه رشد استعداد‌های هنری و ادبی جوان منطبق با اصول سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای برآوردن برنامه‌های راهبردی کلان دانشگاه فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم گشایش دفتر باشگاه رشد استعداد‌های هنری و ادبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو با حضور صدرا علی‌پور رئیس  و اعضای هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی و دانشجویان عضو این باشگاه برگزار شد.

یعقوب نوروزی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره اهداف و برنامه‌های باشگاه رشد استعداد‌های هنری و ادبی اظهار کرد: این باشگاه منطبق با اصول سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای برآوردن برنامه‌های راهبردی کلان دانشگاه فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: اهداف متفاوتی که از راه‌اندازی باشگاه رشد استعداد‌های هنری و ادبی مدنظر بوده شامل عدالت فرهنگی با رویکرد توسعه محور، توجه به هنر اقتصادمحور و تجاری‌سازی هنر، استعدادیابی و فعال کردن ظرفیت‌های پنهان دانشجویان در امور هنری و ادبی، پربار کردن و ارتقای کیفی جشنواره‌های هنری از این رهگذر و امیدآفرینی و ایجاد شورونشاط ویاری رساندن به خلق آثار هنری و رشد و پیشرفت هنر در جامعه است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو ادامه داد: باشگاه رشد استعداد‌های هنری و ادبی در زمینه برگزاری کارگاه‌های مختلف مرتبط با موضوعات هنری-ادبی فعالیت خواهد کرد؛ بنابراین منطبق با این اهداف معاونت فرهنگی این واحد دانشگاهی اقدام به راه‌اندازی این دفتر در دانشگاه کرده و شورای دانشجویی پنج نفره در این مورد تشکیل شده که زمینه‌های مختلف هنری و ادبی، مانند شعر، دل نوشته، نقاشی، طراحی، تئاتر و … را شامل می‌شود.

 نوروزی بیان کرد: امید است این حرکت ارزشمند فرهنگی بتواند هر چه بیشتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو رشد و توسعه یابد و دانشگاه شاهد حضور و فعالیت ثمربخش دانشجویان علاقه‌مند به هنر و ادبیات شود.

دکمه بازگشت به بالا