اجتماعی

قائم مقام مدیرعامل بنیاد حیات منصوب شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مرتضی فیروزآبادی، مدیرعامل بنیاد حیات در حکمی «هدایت صفری» را به عنوان قائم مقام مدیرعامل بنیاد حیات منصوب کرد.

متن حکم مرتضی فیروزآبادی برای انتصاب قائم مقام بنیاد حیات کمیته امداد به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای هدایت صفری

با استناد به بند ۵ ماده ۱۱ اساسنامه بنیاد حیات و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان قائم مقام مدیر عامل بنیاد حیات منصوب می‌شوید.

با توجه به نوپا بودن نهال بنیاد حیات و اهمیت استقرار و ریل‌گذاری دقیق در ابتدای تشکیل، انتظار می‌رود ضمن ایجاد هماهنگی مطلوب میان اجزای مختلف بنیاد و سایر بخش‌های ملی و استانی کمیته امداد امام خمینی (ره) و انجام نظارت عمومی بر عملکرد واحدهای ستادی و پیشبرد برنامه‌ها، زمینه را برای تحقق اهداف اساسنامه و رویکردهای تحولی این بنیاد فراهم آورید. در راستای تحقق این هدف توجه ویژه به موضوع چابکی و روانی کار، ارتباط مداوم و تسهیل فعالیت استان‌ها و پیگیری پروژه‌های ویژه مورد تاکید قرار دارد.

انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و با عزم و همتی راسخ همراه با روحیه ارزشی، انقلابی و جهادی در انجام مأموریت‌های محوله گام‌های مؤثر برداشته و تحت عنایات حضرت ولی عصر (روحی له الفداء) توفیق خدمتگزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فراهم شود.

بخش مطالب اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر مسائل تربیتی و آموزشی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا