لباس سیندرلا از کجا بخرم

داستان سیندرلا

قیمت لباس بتمن واقعی: سیندرلا دختر زیبا و مهربان است که پس از مرگ مادرش و ازدواج مجدد پدرش با زنی شرور و بدجنس که دارای دو دختر حسود و بدجنس به نام های آناستازیا و گریزیلا می باشد، زندگیش تیره و تار شده است.

اما همه چیز با مرگ پدرش بدتر هم می شود، و او تنها و بی کس با نامادری و نا خواهری های بدجنسش تنها می ماند و تمام و کمال به خدمت آنها در می آید و کل کار های خانه را به دوش او می اندازند.

قیمت لباس مرد عنکبوتی بچه گانه: در این شرایط، سیندرلای ژنده پوشی که هیچ کس به او توجهی نمی کند، شانس زیادی برای حضور در مراسم برگزاری رقص در قصر سلطنتی پادشاه ندارد، تا اینکه پری دوست داشتنی ظاهر می شود و او را به یک پرنسس زیبا با لباس های با شکوه تبدیل می سازد اما به این شرط که راس ساعت ۱۲ شب به خانه برگردد. سیندرلا با پرنس جذاب کاخ سلطنتی روبرو می شود و با او می رقصد. اما ناگهان ناقوس ساعت، ۱۲ شب را اعلام می کند و سیندرلا مجبور به فرار می شود. در هنگام فرار که پادشاه او را دنبال می کند یک لنگه از کفش هایش جا می ماند. پادشاه این عاشق تنها، همان یک لنگه کفش را برای پیدا کردن عشق ناگهانی خود دارد. از همین رو دستور می دهد تا این لنگه کفش را به پای تمام دختران شهر امتحان کنند تا صاحب این کفش پیدا شود. در آخر پادشاه جوان به عشق گمشده ی خود، سیندرلا می رسد.

لباس قهرمانان کارتونی: داستان سیندرلا مخاطبان مختلفی از نسل های متفاوت را به خود جذب کرده است. خیلی ها فکر می کنند که داستان سیندرلا ساخته ی خود شرکت والت دیزنی می باشد، اما هیچ می دانید که این داستان از یک افسانه اروپایی که حداقل به سال های ۱۵۰۰ میلادی بر می گردد، نشات می گیرد؟ بله درسته! این داستان اولین بار در صفحات یک کتاب در سال ۱۶۳۴ ظاهر شد و یک رمان نویس فرانسوی به نام چارلز پراتو محبوبترین نسخه ی آن را در سال ۱۶۹۷ منتشر کرد.

ایده هایی برای جشنی زیبا با تم سیندرلا دخترانه

روزی روزگاری، در یک ایالت دور افتاده سلطنتی، سیندرلا به کمک پری مهربان خود، توانست از دست نامادری و نا خواهری های بدجنسش فرار کند و عاشق پادشاهی خوش قیافه شود.

سیندرلا به عنوان یکی از اولین شاهزاده خانم های دیزنی، یکی از شخصیت های متمایز این شرکت معروف می باشد. بیش از ۵۰ سال است که سیندرلای دیزنی الهام بخش بسیاری از دختر کوچولو های جای جای این دنیای بزرگ می باشد و هر یک از آنها آرزوی این شخصیت کارتونی زیبا، سیندرلا را در ذهن خود دارند. با هپی پیک دختر کوچولوی شما جشن تولدی سحر آمیز با می تواند داشته باشد. در هپی پیک تمام لوازم تولد، ایده هایی برای دکوراسیون، سرگرمی، خوراکی های جشن و خیلی چیز های دیگر را می توانید داشته باشید.

کارت دعوت با تم سیندرلا

با کارت دعوت های زیبای تم سیندرلا دخترانه مهمانان کودک خود را هیجان زده کنید. این کارت دعوت ها از جزییات جادویی جشن پادشاهی شما خبر می دهند. مهمان کوچولو های این جشن با دیدن این کارت دعوت ها از شادی فریاد سر می دهند.

دستمال تولد سیندرلا سفره تولد سیندرلا

خرید لباس سیندرلا بچه گانه | خرید لباس سیندرلا بزرگسال | خرید لباس سیندرلا در تهران

دکوراسیون

برای درست کردن دکوراسیونی سحرآمیز اول از همه بنری زیبا از این تم تهیه کنید. سپس از بادکنک، ظروف روی میز، لوازم تزیینی مثل ریسه تولد، تاج های تم سیندرلا و غیره،  همه را به راحتی از هپی پیک به صورت آنلاین تهیه کنید. با دکوراسیونی زیبا دختر شما و مهمانانش از کاخ سلطنتی ای که برای آنها درست کردهاید، درست مثل سیندرلا لذت خواهند برد. همچنین ساعت، کدو تنبل، کفش های پاشنه بلند شیشه ای و کالسکه های تزیینی، هم در صورت امکان در دکوراسیون خود به کار برید.

بادکنک هلیومی سیندرلا

بادکنک آرایی تم سیندرلا دخترانه

هیچ جشن تولدی بدون بادکنک کامل نمی شود. یک دسته زیبا به رنگ تم سیندرلا به سادگی می تواند نقش به سزایی در زیبایی دکوراسیون شما داشته باشد. بادکنک فویلی سیندرلا را هم بصورت هلیومی در کنار دیگر بادکنک های ساده در رنگ های آبی، صورتی، سفید، بنفش کمرنگ و زرد جلوه ای زیبا به فضای جشن شما می بخشد. که می توانید این دسته از بادکنک ها را در هر جایی اطراف میز و یا صندلی کودک خود قرار دهید.

بشقاب و لیوان تولد سیندرلا کاپ کیک های تم آبی سیندرلا-

ظروف روی میز

همه چیز را آماده کرده اید، بادکنک ها، بنر، و لوازم تزیینی دیگر، اما ظروف روی میز را فراموش نکنید. میز تولد شما یکی دیگر از مکان هایی است که زیبایی آن جلوه ی بی نظیری به فضای جشن و عکس های شما می دهد. پس با سفارش ظروف تم سیندرلای هپی پیک وعده ی غذایی این جشن را به یک میز سلطنتی تبدیل کنید. اول از همه یک رومیزی زیبا متناسب با رنگ تم یا سفره ی این تم را بر روی میز بیاندازید. کیک تولد سیندرلای خود را در مرکز میز قرار داده و سپس ظروف این تم مثل بشقاب ها، پاپ کرن، لیوان و غیره را به زیبایی در اطراف آن بچینید.

لباس تم سیندرلا-

لباس سیندرلا

همه می دانند که بهترین قسمت از یک مهمانی پرنسس وار، فرصت پوشیدن یک لباس زیبا متناسب با آن تم می باشد. بنابراین در این روز یک لباس زیبا همانند برای کودک خود تهیه کنید. همچنین مهمانان این جشن را هم به پوشیدن لباس پرنسسی مورد علاقه خود دعوت کنید.

ساک های هدیه سیندرلا-

گیفت های تولدی پرنسسی

حال که شما دکوراسیونی عالی، خوراکی هایی خوشمزه و سرگرمی هایی هیجان آور برای این جشن ترتیب دیدید، نوبت آن است که گیفت های کوچک زیبایی متناسب با تم سیندرلا دخترانه هم برای مهمانان در نظر بگیرید تا مهمانان کوچولوی این جشن علاوه بر کیک تولد و بادکنک های این جشن چیزی به عنوان یادگاری از این جشن داشته باشند. شما برای این منظور می توانید عروسک های کوچک سیندرلا را تهیه کنید و یا با درست کردن جعبه هایی کوچک با برچسب سیندرلا بر روی آنها و قرار دادن چند وسیله ی کوچک درون آنها این گیفت ها را به هر یک از مهمانان به عنوان یادبود هدیه بدهید.

تاج نقره ای الماسی چوب سحر آمیز-

در آخر با درست کردن چوب سحر آمیز پری مهربان این داستان و سفارش تاج های  تم سیندرلا دخترانه موجود در سایت جشنی سیندرلایی تر و به یاد ماندنی تر برگزار کنید

دکمه بازگشت به بالا