لغو دائمی کارت هوشمند راننده اتوبوس خبرنگاران

کارت راننده راننده مسئول واژگونی اتوبوس حامل روزنامه نگاران برای همیشه لغو شده است و راننده دیگر مجاز به مسافرت با حمل و نقل عمومی جاده ای نخواهد بود.

به گزارش خبر روزانه ، فرهاد صالحیان گفت: صبح امروز 23 تیر پس از حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی که منجر به کشته شدن دو فعال افتخاری رسانه (خبر روزانه و ایرنا) در زمینه حفاظت از محیط زیست شد. کمیسیون ماده 11 این سازمان تحقیق فوق العاده ای را در مورد تخلفات رانندگان وسایل نقلیه موتوری انجام داده است.

وی افزود: اعضای کمیسیون مذکور با توجه به محتوای گزارش که شامل تخلفات فاحش و غیرقابل گذشت از سوی رانندگان اتوبوس در خصوص عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله اخذ سند حمل و نقل و چک های قبل از سفر منجر به مرگ و جراحات روزنامه نگاران عزیز ما. “؛ آنها دستور دادند کارت هوشمند راننده مسئول واژگونی وسیله نقلیه را برای همیشه لغو کنند و راننده را از رانندگی با وسایل نقلیه عمومی محروم کنند.

باید توجه داشت؛ روز گذشته یک دستگاه اتوبوس اسکانیا حامل تعدادی از خبرنگاران فعال محیط زیست به دلیل عدم توانایی راننده در رانندگی خودرو واژگون شد که متأسفانه منجر به یک حادثه دلخراش شد که در آن دو نفر کشته و 21 نفر زخمی شدند.

سازمان راهداری و حمل و نقل ، ابراز تسلیت به خانواده های قربانیان حادثه ، نمایندگان عزیز رسانه ها و عموم مردم ، فعالیت ها را تا حصول نتیجه رصد می کنند

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا