مبلغ جدید وام مسکن چه زمان اعلام می شود؟

                                                                                                                                                                                                            مبلغ وام جدید چه زمانی اعلام می شود؟

طبق گزارش ها شفاف، محمود محمودزاده اظهار داشت: طبق قانون بودجه سال 1400 ، یک میلیون و 200 هزار مسکن شهری و روستایی باید از امکانات مسکن استفاده کنند. از این تعداد ، 400،000 واحد – برای مسکن روستایی و 800،000 واحد – برای شهری.

وی با بیان اینکه وام های ساختمانی برای افزایش تولید مسکن افزایش یافته است ، افزود: مالکان خصوصی ، مالکان خانه ها و سازندگان بخش خصوصی باید با بانک ها تماس بگیرند و براساس ضوابط تعیین شده توسط وزارت راه و شهرسازی ، برای ساخت و ساز اقدام کنند. بر اساس نمایه سازی ، این امکانات در اختیار افراد واجد شرایط قرار می گیرد که معمولاً سازنده بلوک های متوسط ​​و ارزان هستند.

مبلغ رهن جدید هفته آینده اعلام می شود / پرداخت وام ساختمانی فقط برای پروژه های ارزان قیمت

وی با تأکید بر اینکه افزایش ساخت و ساز مسکن توسط یک واحد گران قیمت پرداخت نمی شود ، این بخشی از ضوابط وزارت راه و شهرسازی است ، افزود: این امر باعث تکمیل بیشتر محصولات نیمه تمام در کشور و افزایش رونق ساخت و ساز می شود. امسال.

معاون وزیر راه و شهرسازی از بازنگری در وام های نهایی در شورای پول خبر داد و گفت: بانک مرکزی جدول سهمیه بانکی را اعلام کرده و مبلغ وام طی یکی دو هفته آینده اعلام می شود.

محمودزاده با بیان اینکه بانک ها و م institutionsسسات مالی موظف به اجرای این طرح هستند ، گفت: سهمیه مسکن به دلیل تخصصی بودن در مسکن بالاتر از سایر بانک ها خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا