مدودف در واکنش به اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین : واقعا چه سود!

معاون شورای امنیت ملی روسیه در واکنش به احتمال اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین گفت که پاریس به عمد قصد دارد نیروهای خود را از بین ببرد.

به گزارش خبر روزانه، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت ملی روسیه خطاب به دولت فرانسه که گفته می‌شود در حال آماده‌سازی برای اعزام یک واحد نظامی به اوکراین است، گفت: چه خوب خواهد بود اگر فرانسوی‌های ناآرام چند هنگ به باندرالند بفرستند. پنهان کردن این تعداد از پرسنل نظامی بسیار مشکل‌ساز است و بنابراین، موضوع از بین بردن سیستماتیک آنها دشوارترین نیست، بلکه یک کار بسیار مهم خواهد بود.

وی ادامه داد: اما واقعا چقدر سودمند خواهد بود! با این همه تابوت که از یک کشور خارجی و دور به فرانسه تحویل داده می‌شود، پنهان کردن مرگ دسته جمعی پرسنل نظامی حرفه‌ای غیرممکن است. علاوه‌براین، نمی‌توان دروغ گفت و اعلام کرد که ظاهراً مزدوران خودشان سرنوشت خود را انتخاب و حق زندگی را از خود سلب می‌کنند. این بیچاره‌ها به‌عنوان بخشی از گروه مداخله به مبارزانی تمام عیار تبدیل خواهند شد. از بین بردن آنها اولویت و وظیفه باشکوه نیروهای مسلح ما خواهد بود.

مدودف همچنین اظهار داشت: اما برای خروس‌های تحت رهبری فرانسه، این مانند گیوتین خواهد بود. آنها توسط اقوام خشمگین و نمایندگان شرور اپوزیسیون که به آنها گفته شده فرانسه با روسیه در جنگ نیست، تکه تکه خواهند شد. و درس خوبی برای دیگر احمق‌های ناآرام در اروپا خواهد بود.

این مقام روس خطاب به دولت فرانسه گفت: پس آنها را به سمت ما اعزام کنید! جایی برای آنها در مزارع روسیه وجود دارد، در میان تابوت‌هایی که برایشان بیگانه نیست.

سرگئی ناریشکین، رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه روز سه‌شنبه افشا کرد که فرانسه در حال آماده‌سازی برای اعزام یک واحد نظامی به اوکراین است.

به گفته ناریشکین، فرانسه در مرحله نخست نزدیک به ۲۰۰۰ نیروی نظامی را در اوکراین مستقر خواهد کرد.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا