مرکز غربالگری سرطان نجف‌آباد به بهره‌برداری رسید

خبر روزانه/ اصفهان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مرکز تحقیقات سرطان نجف آباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

امروز (پنجشنبه 26 بهمن ماه) در نجف آباد همزمان با سفر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت به استان اصفهان افتتاحیه افتتاحیه نخستین آزمایشگاه تخصصی فناوری نانو، مرکز مشاوره ازدواج نجف آباد و مرکز تحقیقات سرطان نجف آباد برگزار شد. .

این مراسم با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، معاون سیاسی اجتماعی استاندار نجف آباد، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و هیئت همراه بهرایم عین اللهی وزیر بهداشت برگزار شد.

به گزارش خبر روزانه، بهرام عینالهی در حاشیه این بازدید گفت: راه اندازی و توسعه مراکز غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان در کشور برای پیشگیری از این بیماری ضروری است و نیاز به راه اندازی مراکز بیشتری است.

وی افزود: با توجه به نیاز به این نوع مراکز در کشور، با تمام تلاش ها و حمایت های مناسب، تجهیزات لازم برای معاینه این مرکز از جمله ماموگرافی ارائه خواهد شد.

این مرکز علاوه بر معاینات و تجهیزات غربالگری سرطان دارای آزمایشگاه تخصصی کیفیت نان و آب و مرکز مشاوره ازدواج می باشد.

هم علیرضا گائور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان وی گفت: این مرکز توسط خیران ابراهیم رحیمی و عباسعلی ملک زاده به ارزش 600 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 100 متر مربع با زیربنای 2700 متر مربع و در سه طبقه ساخته شده است. .

مرکز تحقیقات سرطان در نجف آباد افتتاح شد

در ادامه مطلب ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس وی همچنین بیان کرد: این مجموعه دارای بخش های کولونوسکوپی، آندوسکوپی، ماموگرافی و سونوگرافی است.

وی درباره اجرای پروژه بیمارستان شیخ بهایی نجفد و ساخت 80 درصد پروژه ادامه داد: تجهیزات این بیمارستان بیش از هزار و پانصد میلیارد تومان است که با موافقت رئیس جمهور و فرماندار. همچنین بحث پرداخت این مبلغ برای پرداخت اقساطی وثیقه بود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه های وام بانکی در اصفهان گفت: در اصفهان 70 پروژه وجود دارد که یکی از آنها بیمارستان است که مرحله نهایی آن از محل منابع داخلی انجام می شود. بانک ملی اصفهان.

وی با اشاره به مشکلات مالی دولت در نجف آباد گفت: کل پروژه های درخواستی ما در نجف آباد 50 میلیارد تومان هم نیست و در این شرایط نمی توانیم یک بیمارستان 1500 میلیاردی را تکمیل کنیم.

ابوترابی به اهمیت و ضرورت بیمارستان شهید منتظری که هفت شهر غرب اصفهان را پوشش می دهد، اشاره کرد و گفت: حدود 20 میلیارد تومان می شود، لازم است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا