مشاور سئو به چه کسی می گویند؟

مشاوره سئو، راه میانبر برای رشد سایت

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

مشاوره سئو از خدماتی می باشد که سئوسل با افتخار به تمامی کسب و کارهای نوپا (سایتهایی که در ابتدای راه بوده و قصد ورود به بازار آنلاین را دارند) و همچنین کسب و کارهایی که مدتی از حضورشان در بازار آنلاین گذشته است، ارائه می نماید تا بتوانند مسیر صحیح یا صحیح تر پیش روی خود را شناخته و برای رسیدن به اهداف خود آن مسیرها را طی نمایند.

سئو مجموعه ای از فعالیت های مهم، پی در پی، طویل المدت و حساس و در بعضی مواقع غیر قابل برگشت می باشد که باعث می شود سایت شما به صدر نتایج گوگل دست یابد.

حال چه باید کرد تا دیگر در مسیرهای پرخطر سئو گام بر نداریم؟ بله درست حدس زدید. باید از تجربه افراد و سئوکارهای حرفه ای و با تجربه در این حوزه استفاده کرد.

توجه داشته باشید که با توجه به موضوع سایت ها و اهدافی که مدنظر دارند، استراتژی های بسیار زیادی را می توان در نظر گرفت و این خود باعث شده است که سردرگمی های زیادی برای کسانی که آشنایی چندانی با سئو ندارند به وجود بیاورد. گوگل برای استفاده از این بخش محدودیت در نظر گرفته است. قبلا میزان محدودیت را به شما نمایش میداد ولی در حال حاضر اگر بیش از حد مجاز از آن استفاده کنید با این پیام مواجه میشوید.

لطفا پاسخ را برایمان ارسال کنید یا بفرمایید با چه کسی باید تماس بگیرم و صحبت کنم؟ تعیین استراتژی محتوایی و ساختار صفحات سایت، تعیین صفحات لندینگ مناسب برای کلمات کلیدی هدف. فرآیند ایجاد و نمایش سوالات متداول برای سایت ما کمتر از یک روز زمان برده است. آمار سایت و آی پی ورودی سایت رو هم با گوگل انالیتیکس به دست می آوریم.

از فهرست جدید سایت با یک یا دو سطح شروع می کند تا ببیند آیا در بیشتر صفحاتی که در طول سالها ایجادشده می تواند جایگزین باشد یا خیر. جهت انجام سئو سایتون با راه های ارتباطی موجود در سایت و یا با شماره 02191012617 یا 09036232333 با ما تماس بگیرید. تعیین استراتژی لینک سازی خارجی، کلمات لینک شده هدف، ریپورتاژ آگهی، تکنیک های لینک سازی چریکی و روش های سئو کلاه خاکستری. بنابراین چنان قصد دریافت مشاوره سئو دارید کافیست از سئوسل راهنمایی بخواهید. (روی مشاوره سئو سئوسل کلیک کنید).

با توجه به اینکه منابع مالی کاملا محدود و ترس از دست دادن پولم و برای زدن سایت داشتم ترجیه دادم که از یک سایت ساز سایتم رو خریداری کنم. بعد از دانشگاه به صورت تمام وقت در این حوزه مشغول هستم و خوشحالم که باعث رشد ترافیک تجاری کسب وکارهای آنلاین می شوم.

قالب سایتم به روز کردم و لایسنس اونم وارد کردم که تایید هم شد اما بعد گذشت 2 الی 3 روز هنوز داخل گوگل این پیغام نشان میدهد. به عنوان مثال هنگام راه اندازی اولیه سایت مشاور سئو در انتخاب اسم، نام دامنه، شرکت طراحی سایت، شرکت ارائه دهنده هاست، امکانات مورد نیاز سایت و … شما را همراهی خواهد کرد.

من برای گسترش کسب و کارم به این نتیجه رسیدم که سایت بزنم و نیاز به بهینه سازی منو سایت، سایدبار، فوتر و مسیرهای دسترسی داخلی دارم. پس لازم است که از یک مشاور سئو کمک بگیرم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا