موفقیت‌هایی که در ایام کرونا به نام خبرنگاران ثبت شد

موفقیت‌هایی که در ایام کرونا به نام خبرنگاران ثبت شد

معاون وزیر فرهنگ و توصیه های اسلامی رئیس مشترک دانش روزنامه نگاران و پزشکان را نام برد و گفت: “اگر عشق نداشته باشید به قلم روی نخواهید رسید.” زیرا ویژگی او این است که شما دیده نمی شوید و به دیگران نشان می دهید. در شخص تاج این فداکاری برای خبرنگاران بود. زیرا هر جا که حادثه یا بحران رخ دهد ، خبرنگار وجود دارد.

همانطور که از خبر روزانه گزارش شده ، محمد هادیادی در یک وبینار در زمینه رسانه و مسئولیت اجتماعی با نگاهی به بحران تاج ، با بیان اینکه تاج بحرانی است که به بشریت تحمیل شده است ، گفت: شاید خطرناکترین و دشوارترین مشکلات پیش روی مردم مسائل مربوط به آن هستند. ” من نمی دانم. زیرا نتیجه جهل تعجب آور است و تعجب در رفتار انسان نوسان می کند. تاج به مرد تحمیل شد و او به خانه رفت و سن ، شغل یا جغرافیای آن را نمی دانست.

وی اضافه کرد: “برخورد با تاج یک لایه جسمی و معنوی دارد. لایه جسمی وی روی تخت تلاش ، تلاش ، تلاش ، نیرو و دانش کارمندان پزشکی قرار گرفته است که به معنای واقعی کلمه حماسه را ایجاد کرده اند. فداکاری را می توان با عشق به دست آورد. باید محافظت مقدس را در این موارد به یاد داشته باشیم. روزها ؛ در حال حاضر بسیار شبیه به آن زمان است. اهدا و تلاش حتی با هزینه نگه داشتن دیگران این پیغامی بود که پزشکان و پرستاران و کلیه کادر پزشکی ما به راحتی و به افراد عملی نشان می دادند .دردها بدون اطلاع قابل درمان نیست. روز و شب انواع بیماری ها ، و امروز با تاج می توانیم بهتر درک کنیم ، درک کنیم و در کنار جامعه پزشکی باشیم. آنچه که نمی دانستیم دنیای آنها ممکن است آزار و اذیت باشد.

حدادی خطاب به روز خبرنگار ، گفت: ما با سالگرد شهادت شهید صارمی روبرو هستیم که در آن زمان ارتباط مستقیمی با من داشت. من هنگام اعزام به افغانستان ، من مدیر بین المللی خبرگزاری جمهوری اسلامی بودم و خود شهید به مزار شریف روی آورد. ما به خاطر آرمانهای خود ، بسیاری از شهدا را فدا کردیم. در آن زمان روحول رجایی را از دست دادیم. مانند همه پزشکان ، مخرج مشترک همه روزنامه نگاران ، دانش است. اگر عشق ندارید ، به قلم نمی روید. زیرا ویژگی او این است که شما دیده نمی شوید و به دیگران نشان می دهید. در شخص تاج این فداکاری برای خبرنگاران بود. زیرا هر جا که حادثه یا بحران رخ دهد ، خبرنگار وجود دارد.

معاون وزیر فرهنگ و توصیه های اسلامی گفت: “در زمان ولیعه ، هیچگونه مطبوعاتی بسته نشده بود ، اما فعالیت های آن شدت گرفت.” این رسانه ها یک ماه قبل از ورود به ایران با تاج همراه بودند و به محض شنیدن صدای تاج توسط جهان ، رسانه ها موظف شدند آن را پوشش دهند و اطلاعاتی را ارائه دهند. در سرویس مطبوعاتی 20 روز قبل از ورود تاج به قم ، ما جلسه ای راجع به بازده دانشجویی و مشکلات مربوط به شیوع ویروس تشکیل دادیم و با مدیران رسانه توجیهی برگزار کردیم و موضوع تاج مورد بحث و توافق قرار گرفت. مهمترین ویژگی تاج این بود که ناشناخته بود.

حدادی اضافه کرد: “در آن زمان ما افرادی را داشتیم که برای تجارتشان ادعای دارو می کردند.” در فضای تاج با این واقعیت روبرو هستیم که جریان رسانه خارجی از مشکلات به عنوان ابزاری استفاده کرده است. صداهای ناآشنا که زنگ خطر را ایجاد می کنند. از مصرف زنجبیل و لیمو گرفته تا نشان دادن بیمار که در خارج از بیمارستان رشت اقامت داشته و اعلام صداهای ناشناخته که به اسم پزشک و پرستار فریاد می زنند ، نشان از بی کفایتی پزشکان ما دارد. از طریق رسانه ها ، شایعات گسترش یافت و همبستگی به جایی رسید که شما جاده های ایران را با اطلاعات ، عقاید و توضیحات بسته کردید. در سیزدهم مردم حتی به پارک ها نرفتند. بدون تحریم جریمه ، شما با موفقیت این پیام را از طریق رسانه ها به پزشکان منتقل کردید. همه مردم گوش می دادند و این در تاریخ ثبت شده است. هیچ یک از این نیروها نبود ، اما در رسانه ها و با یک منبع قابل اعتماد از پیام ها ارائه شد و افراد با اعتماد به نفس در تیم پزشکی همراه بودند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا