نباید از استفاده و ساخت تجهیزات جدید پلیسی عقب بیفتیم

نباید از استفاده و ساخت تجهیزات جدید پلیسی عقب بیفتیم

معاون آماد و پشتیبانی فراجا با بیان اینکه در بحث تجهیزات ایمنی و پلیسی هر روز نیازهای جدیدی در احساس و ارائه می‌شود، تاکید کرد: ما نباید از استفاده و ساخت این تجهیزات غافل بمانیم و عقب بیفتیم؛ پلیس باید از تجهیزات به روز استفاده کند.

به گزارش خبر روزانه، سردار رضا فریبا در حاشیه حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی پلیسی ، امنیتی و ایمنی ، گفت :  بحث مهمی که در این نمایشگاه باید مورد توجه قرار بگیرد، برداشت مردم از این نمایشگاه است.با توجه به رسالت پلیس در بحث امنیت در این نمایشگاه عمده محصولات ارائه شده در راستای تامین امنیت است و این امر موجب آشنایی مردم با امکانات جدید امنیتی جهت حفاظت از منزل، مغازه ، خودرو و دیگر موارد می شود.

وی در ادامه به برداشت فراجا از نمایشگاه ایپاس اشاره کرد و افزود: این موضوع برای فراجا باید مهم باشد و این نمایشگاه را باید به گونه‌ای هدایت کند که ارتباط بین افراد توانمند در حوزه ایمنی و تجهیزات پلیسی با رده های  تخصصی پلیس ایجاد شود.

معاون آماد و پشتیبانی فراجا ادامه داد: باید تلاش کنیم شرکت های جدید در نمایشگاه ایپاس حضور پیدا کنند چرا که باید  برای مراکز آگاهی،  پیشگیری ، مبارزه با مواد مخدر که نیاز به تجهیزات دارند با آنها تعامل داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه نمایشگاه ایپاس امسال امسال نسبت به گذشته کامل تر و بهتر شده است و رسالتی که ایپاس دنبال آن  بود اتفاق افتاده است از این رو باید تخصصی تر می شد و حضور شرکت های خارجی نیز بیشتر شود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی پلیسی ، امنیتی و ایمنی تا تاریخ ۳ آبان در مصلی امام خمینی ( ره ) در حال برگزاری است.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا