نذر اهدای خون تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت

خبر روزانه/ Com کبیری با تاکید بر اینکه نگهداری خون و فرآورده های آن شرایط خاصی را می طلبد، تصریح کرد: سوگند اهدای خون از دهه اول محرم تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و مردم نباید به سادگی اهدای خون را در روزهای تاسوعا و عاشورا به تعویق بیندازند.

دکتر علیرضا کبیری معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم امروز 25 مرداد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبر روزانه درباره فعالیت های مراکز اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: تاسوعا، کانون روح الله. واقع در میدان رخ الله جنب دبیرستان امام صادق(ع) از ساعت 7:30 صبح تا 18:00 داوطلب اهدای خون می باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر این در روز عاشورا هم پایگاه های اهدای خون استان واقع در میدان روح الله و هم پایگاه اهدای خون در ساختمان مرکزی واقع در بلوار 15 خرداد.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان یادآور شد: داوطلبان زن در دو روز تاسوعا و عاشورا می توانند به پایگاه اهدای خون روحل در حوالی دبیرستان امام صادق(ع) مراجعه کنند.

کبیری با تاکید بر اینکه نگهداری خون و فرآورده های آن شرایط خاصی را می طلبد، تصریح کرد: سوگند اهدای خون از دهه اول محرم تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و مردم نباید به سادگی اهدای خون را در روزهای تاسوعا و عاشورا به تعویق بیندازند.

وی تاکید کرد: با توجه به نیاز دائمی بیماران به خون و فرآورده های آن، طرح اهدای خون سازمان انتقال خون از دهه اول محرم تا اربعین حسینی خواهد بود.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان با بیان اینکه اهدای خون یک خیریه مستمر است، ادامه داد: از همه مردم تقاضا داریم که اهدای خون را در فعالیت های روزمره خود قرار دهند زیرا اهدای خون یک خیریه مستمر است که حداقل جان سه نفر را از دست مردم نجات می دهد. وفادار مرگ

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا