نمایندگی رسمی کویر تایر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین لاستیک های موجود در بازار داخلی تایر، برند Desert Tire است. کویر تایر تولید کننده انواع لاستیک برای انواع خودرو است و به همین دلیل نقش مهمی در بازار تایر ایران دارد. شرکت کویر تایر توانایی ساخت لاستیک های تمام فصل، زمستانه و تابستانی را دارد. همچنین شما می توانید برای ماشین خود را برای دلیلی برای مسیری که هر روز طی می کنید لاستیک بخرید. آدامس دسر با وجود کیفیت بالا، قیمت مناسب، اقتصادی تر و کوچکتر از رقبا دارد. وب سایت و فروشگاه رینگو نماینده رسمی شرکت Desert Tire می باشد که انواع و مدل های لاستیک های این برند را دارد و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. اگر شما هم به دنبال لاستیک ایرانی با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم به این مطلب از سایت فروشگاه مراجعه کنید رینگو که نماینده کویر تایر است.

تاریخچه برند Desert Tire

شرکت تایر کویر در اواخر سال 1366 مجوز گرفت و در سال 1377 به بهره برداری رسید. شرکت کویر در شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی تاسیس شد. این شرکت محصولات متنوعی را تولید می کند که عبارتند از: انواع لاستیک شعاعی رانندگی، انواع لاستیک شعاعی فولاد کمربند و همچنین انواع فلپ. تمامی محصولات ذکر شده بر روی آنها دارای برند Desert Tire هستند. ظرفیت تولید دزرت تایر در حال حاضر 27900 تن انواع لاستیک و رینگ رینگ است و راندمان این شرکت در سال های اخیر به 92 درصد رسیده است. کویر تایر اولین شرکت تایرسازی ایرانی است که دارای فناوری توسعه و تولید لاستیک است شعاعی کمربند سیمی و لوله جنگل او سواری را از شرکت اسلواکی ماتادور وارد کرد. شرکت اسلواکی ماتادور یکی از بهترین برندهای اروپایی می باشد و همکاری با آن امتیاز ویژه ای برای شرکت تایر کویر محسوب می شود. دزرت تایر علاوه بر فناوری جدید و مدرن جهانی دارای ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته ای است که به تولید تایرهای باکیفیت کمک می کند. این ماشین ها از شرکت های مدرن ژاپنی خریداری شده اند و به لطف سیستم های کنترلی پیشرفته و تجهیزات دقیق، توانایی منحصر به فردی در تولید لاستیک های درجه یک دارند. Desert Tire به لطف سیستم ساخت پیشرفته موفق به تولید لاستیک هایی با کد V و W شده است که برای خودروهای اسپرت و خارجی با سایز رینگ 16 و 18 اینچ بسیار عالی است. سیستم تولید پیشرفته کارخانه کویر تایر تنها به مراحل تولید ختم نمی شود، بلکه این شرکت لاستیک پس از تولید از تجهیزات کنترل کیفیت مدرن و پیشرفته نیز استفاده می کند. این سیستم کنترل کیفیت شامل آزمایشگاه هایی با تجهیزات مدرن و واحد ارزیابی قوی می باشد.

ویژگی های مثبت آدامس دسر

با خرید لاستیک های بیابانی می توانید هزینه های خرید و نگهداری لاستیک خود را کاهش دهید. خودروهای ایرانی خود هزینه های زیادی را برای صاحبان خود متحمل می شوند اما می توان استهلاک آنها را کاهش داد. یکی از راه‌های کاهش هزینه‌ها، خرید لاستیک بیابانی است. شما می توانید مناسب ترین لاستیک خودرو خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. این لاستیک ها برای رینگ خودروهای ایرانی و مسیرهایی که با آنها رانندگی می کنید ایده آل هستند. استفاده از لاستیک های بیابانی با نام تجاری، عملکرد وسیله نقلیه شما را بهبود می بخشد، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای قسمت جلو و لاستیک ندارید. تایر بیابانی برای دلیلی آب و هوا و مسیرهایی که از آن استفاده می شود، عمر طولانی دارد و در هر زمانی از سال می توانید از آن استفاده کنید. البته فراموش نکنید که بهتر است لاستیک های مناسب با آب و هوای محل زندگی خود را خریداری کنید، به عنوان مثال اگر در یک محیط بارانی و سرد زندگی می کنید باید لاستیک های زمستانی را از Desert Tire خریداری کنید. در ضمن اگر قصد خرید لاستیک بیابانی را دارید باید از عدم پرداخت گمرک و تفاوت قیمت داخل و خارج خوشحال باشید با این تفاوت که لاستیک های بیابانی کیفیتی نزدیک به لاستیک های درجه یک خارجی دارند.

از آنجایی که آدامس دسر کارخانه ای و محصول داخلی است، تا حد زیادی از تغییرات نرخ ارز مصون است و به همین دلیل می توانید از ثبات قیمت مطمئن باشید. علاوه بر این، لاستیک های خارجی ممکن است به اندازه کافی با خودروهای داخلی سازگاری نداشته باشند و در نتیجه پول شما هدر می رود. شرکت Desert Tire در تولید لاستیک های خود از بهترین فناوری های روز استفاده می کند، بنابراین هزینه های صرف شده برای آن به طور کامل پرداخت می شود.

شرکت دزرت تایر پتانسیل بالایی در تولید انواع لاستیک دارد. اگر در آب و هوای گرم و خشک زندگی می کنید که دما در آن بسیار بالا است، می توانید از لاستیک های تابستانی Desert Tire استفاده کنید. از طرفی اگر در مناطق سردسیر و برفی ایران زندگی می کنید، بهتر است تایرهای زمستانی Desert Tire را انتخاب کنید. شرکت کویر تایر علاوه بر این دو محصول، لاستیک های مناسب برای هر چهار فصل سال را نیز تولید می کند که با توجه به نیاز خود می توانید آنها را خریداری کنید. Desert Tire تایرهایی را برای تمام سایزهای رینگ تولید می کند برای دلیلی لاستیک های متناسب با نیاز و وسیله نقلیه خود بخرید.

لاستیک های بیابانی با ظرفیت چسبندگی خود می توانند ثبات و پایداری کافی را در حین رانندگی فراهم کنند. این لاستیک ها از فناوری جدیدی استفاده می کنند که مقاومت غلتشی آنها را به حداقل می رساند و در نتیجه مصرف سوخت و میرایی خودرو را کاهش می دهد. طراحی آج لاستیک های زمستانی و بارانی Desert Tire به گونه ای است که در هنگام رانندگی باران را از بین می برد و خطر تصادف و سر خوردن را کاهش می دهد. علاوه بر این، فناوری ساخت تایر Desert Tire سر و صدای بیرون را به حداقل می رساند، بنابراین در هنگام رانندگی صدای لاستیک کمتری می شنوید. همچنین نرمی و انعطاف پذیری این لاستیک ها به گونه ای است که در هنگام رانندگی لرزش بسیار کمی را احساس می کنید.

خرید لاستیک بیابانی

سایت رینگو مطمئن ترین مکان برای خرید آنلاین لاستیک صحرای تیر وجود دارد می توانید به سایت مراجعه کنید رینگو و به قسمت محصولات مراجعه کنید و با توجه به نیاز خود و ماشینتان لاستیک های مورد نظر خود را خریداری کنید. فروشگاه و وب سایت رینگو یک فروشنده Desert Tire طیف گسترده ای از تایرهای Desert Tire را ارائه می دهد. در این سایت می توانید بر اساس بودجه، وسیله نقلیه، سبک رانندگی، آب و هوای محل زندگی و عرض یا اندازه پارچه لاستیک، لاستیک خریداری کنید. در خرید لاستیک بهتر است به پارچه سایز لاستیک دقت کافی داشته باشید زیرا لاستیک های سایز پهن علاوه بر مزایای بسیار می توانند خودروی شما را نیز دچار مشکل کنند.

اخرین حرف

در مجله رینگو لاستیک کویر را بررسی کردیم. همانطور که قبلا توضیح دادیم، تایر بیابانی یکی از بهترین هاست سودآورترین لاستیک های موجود در بازار ایران توانایی بسیار بالایی در رقابت با سایر برندهای داخلی و خارجی دارند. علاوه بر این شرکت تایر کویر بهترین و مناسب ترین لاستیک ها را برای خودروهای ایرانی تولید می کند و شما به راحتی می توانید لاستیک متناسب و سازگار با خودروی خود را خریداری کنید. بهترین و مطمئن ترین مکان، فروشگاه و وب سایت برای خرید این لاستیک رینگو زیرا رینگو نماینده رسمی تایر کویر وجود دارد شما می توانید با مراجعه به سایت رینگو خرید راحت و ارزان. این سایت به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن لاستیک های سفارشی را با امکان تحویل فوری دریافت کنید.

این مقاله تبلیغاتی است و خبرگزاری آنلاین در مورد محتوای آن اظهار نظری نمی کند.

دکمه بازگشت به بالا