هوآوی اولین موتور محرکه الکتریکی خودرو خود را معرفی کرد

امروزه ، نباید از شنیدن اخبار ورود هواوی به مقصد جدید تعجب کنیم. این شرکت قصد دارد از فرمول موفقی که در ارتباطات از راه دور و تلفن های هوشمند و سایر زمینه ها استفاده می شود ، استفاده کند. فرمولی مبتنی بر نوآوری مداوم و صرف هزینه های هنگفت برای تحقیق و توسعه. اینترنت اشیا ، واقعیت افزوده و هوش مصنوعی سه منطقه با فناوری پیشرفته هستند که هواوی در سال های اخیر وارد آنها شده است.

هوآوی اولین موتور محرکه الکتریکی خودرو خود را معرفی کرد

موتور الکتریکی ، موتور آینده

بزرگترین تغییر در صنعت خودرو در سالهای اخیر محبوبیت خودروهای برقی است. این نوع خودروها سالها نمی توانستند با اتومبیلهای بنزینی رقابت کنند و شارژ ، سرعت و قدرت کم برای استفاده بسیار محدود داشتند.

باتری های مورد استفاده در موتور الکتریکی اتومبیل

اما در دهه گذشته ، به لطف ورود پدیده ای به نام “تسلا” در صنعت خودرو ، ما با خودروهای الکتریکی پیشرفته ای روبرو شده ایم که با هر بار شارژ عملکرد یکسانی دارند و حتی از اتومبیل های بنزینی نیز بهتر هستند. مسلماً آینده به این خودروهای برقی و در واقع اتومبیل هایی با سوخت جایگزین بنزین تعلق دارد.

در این شرایط ، هواوی اولین موتور الکتریکی خود را با نام DriveOne معرفی کرده است که طبق شواهد ، از مشخصات بهینه بسیاری برخوردار است. این موتور از 7 قسمت مختلف شامل یک “میکروکنترلر” (MCU) ، یک موتور ، یک کاهنده جریان ، یک مبدل DC ، یک شارژر ، یک واحد توزیع نیرو و یک واحد کنترل باتری تشکیل شده است. این اولین موتور Hyper-Converged در صنعت خودرو است.

این سیستم برای سهولت کار در سه زمینه طراحی شده است که ساخت آن آسان است ، ساختاری ساده دارد و مقیاس آن آسان است. این موتور 220 میلی متری فضای کمتری در محور Z اشغال می کند و همچنین به حدود 5 متر سیم کشی ، 3 اتصال برق و 2 لوله آب کمتر از رقبا نیاز دارد که باعث کاهش هزینه های تولید در مقیاس سری می شود.

این موتور نزدیک به سایر محصولات هواوی است که به شما امکان می دهد اتومبیل های خودران و جاده های هوشمند بسازید.

اتومبیل هایی که از خیال گرفته تا واقعیت ، ماشین رانندگی می کنند

قبل از راه اندازی موتور الکترونیکی DriveOne ، هواوی سیستم پیشرانه هوشمند و خودکار خود را با نام AutoSar معرفی کرد. این ساختار با استفاده از اینترنت اشیا the دستگاه را به بیشتر اشیا around اطراف خود متصل می کند تا به داده های محلی دسترسی پیدا کند. این داده ها ممکن است شامل حرکت دقیق منطقه ، شرایط آب و هوایی و اخبار و رویدادهای خاص هر منطقه باشد.

این اطلاعات به سیستم ناوبری خودرو اجازه می دهد تا به طور منطقی بهینه ترین مسیر را برای راننده انتخاب کند. با دریافت اطلاعات دقیق و دقیق ، یک سیستم ناوبری می تواند انتخاب بهتری به کاربر بدهد که نتایج بهتری نسبت به سیستم های ناوبری مدرن که فقط به اطلاعات ترافیکی متکی هستند ، خواهد داشت.

الکتریکی | خودرو | موتور

این نتایج با استفاده از هوش مصنوعی قدرتمند هواوی و الگوریتم های پیشرفته و پیشرفته آن محاسبه و بدست آمده اند. ویژگی مهم دیگری که با این فناوری ها به دست آمده است ، توانایی رانندگی خودکار و بدون نیاز به راننده در خودرو است که پیش بینی می شود حتی از رانندگی فرد ایمن تر باشد. بنابراین ، وسیله نقلیه با دقت مسیر ، وسایل نقلیه و سایر موانع را مطالعه کرده و در صورت لزوم پاسخ می دهد.

با این وجود شکی نیست که آینده در پشت اتومبیل های برقی خودران خواهد بود. اگرچه در کشور ما چندین مدل از این خودروها وجود دارد ، اما باید انتظار حضور بیشتر و استفاده گسترده از آنها را در آینده نزدیک داشته باشیم.

2121

دکمه بازگشت به بالا