اقتصادی

پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان پاداش به مشترکان خوش مصرف برق اهواز

خبر روزانه/خوزستان سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی به مشترکان خوش مصرف اهوازی خبر داد.

علیرضا شکرخدایی درگفت و گو با خبر روزانه، اظها کرد: از ۱۶ خردادماه امسال ابتدای آغاز طرح پاداش به مشترکان خوش مصرف، ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به مشترکان خوش مصرف کلانشهر اهواز پرداخت شده است.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح پاداش صرفه‌جویی برق تاکنون براساس سیکل قرائت، حدود ۱۰۰ هزار مشترک برق اهواز پاداش صرفه‌جویی دریافت کردند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: این تعداد مشترک، معادل تعرفه ۹ ماه مصرف برق در منطقه گرم، مشمول قبض رایگان و دریافت پاداش شده‌اند.

شکرخدایی ادامه داد: مبلغ پاداش مشترکان را می‌توان به صورت بستانکاری در صورتحساب اعمال کرد و یا از طریق اپلیکیشن “برق من” با مراجعه به فروشگاه‌هایی که متعاقبا اعلام خواهد شد، نسبت به برداشت آن اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: از محل صرفه‌جویی انجام‌شده توسط مشترکان خانگی، تاکنون حدود ۲۸ میلیون کیلووات ساعت برق کاهش مصرف محقق شده است.

شکرخدایی گفت: امیدواریم مشترکان برق در کلانشهر اهواز با همکاری که تاکنون داشته‌اند مبالغ بیشتری از پاداش صرفه‌جویی را دریافت و از همین طریق صنعت برق را برای گذر از این شرایط دشوار همراهی کنند.

نتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا