اقتصادی

۲۴ هزار هکتار اراضی بخش مرکزی شهرستان جعفرآباد سند دار می شود

خبر روزانه/ Com مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قم از آمادگی این اداره کل برای صدور سند یک برگی برای تمامی 24 هزار هکتار از اراضی کشاورزی محدوده مرکزی شهر خبر داد.

علی جوانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قم امروز هشتم شهریور در جلسه توجیهی با اعضای شوراهای اسلامی شهر جعفریه و روستاهای بخش مرکزی شهرستان جعفرآباد. وی از آمادگی این دفتر مرکزی برای صدور سند در یک صفحه برای تمامی 24 هزار هکتار اراضی کشاورزی در محدوده مرکزی شهر خبر داد و گفت: در صورت همکاری مالکان با اجرای این طرح، تمامی اشیاء در بخش مرکزی شهر تا پایان سال جاری تاییدیه می شود و اداره اصلی حسابداری اسناد آمادگی کامل را برای صدور اسناد اعلام می کند.

جیوانی در این جلسه ابراز امیدواری کرد که پس از صدور اسناد کشاورزی، بسیاری از مشکلات و معارضات ملکی رفع شود که این امر موجب رونق کشاورزی و امکان حمایت بیشتر از کشاورزان در زمینه های مختلف می شود.

در ادامه این جلسه فرماندار جعفرآباد بر حق خواهی کشاورزان و مالکان توسط اعضای محترم شوراهای اسلامی روستا که در جلسه حضور داشتند تاکید کرد و گفت: مردم نه تنها نگران نباشند بلکه باعث خوشحالی شوند که با این اقدام. وضعیت هر فرد در مالکیت کشاورزی مشخص می شود و بر این اساس می توانند از تسهیلات مربوطه استفاده کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا