۵۳۰شهید از وزارت نیرو تقدیم انقلاب شده است

به گزارش خبرگزاری خبر روزانه از قزوین؛ «محمد شهرابی فراهانی» مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت آب منطقه ای ضمن تسلیت شهادت شهدای مقاومت و شهدای فراجا و نیروی انتظامی طی روزهای اخیر اظهارکرد: آب و برق دو کالای مهم، استراتژیک و حیاتی در زندگی است.

۵۳۰شهید از وزارت نیرو تقدیم انقلاب شده است

وی افزود: وزارت نیرو یک مجموعه خدمت رسان است و دو کار اساسی تامین آب و برق را در ماموریت خود دارد اما در کنار این امور زیربنایی در اقدامات فرهنگی نیز پیشگام هستیم تا در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مؤثری را ایفا نماییم، لذا از دیرباز برنامه های بسیار ارزنده و خوبی در جهت گرامیداشت مقام شامخ شهدا و ایثارگران در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.

خدمات رسانی سی ویک هزار نفر ایثارگر در وزارت نیرو

شهرابی فراهانی عنوان کرد: در مجموعه وزارت نیرو حدود ۱۷۰هزار نفر نیرو جهت تامین آب و برق مستمر و پایدار، در حال خدمات رسانی می باشند که سی ویک هزار نفر آن ها ایثارگر از سطوح مختلف هستند و ۵۳۰شهید نیز از مجموعه وزارت نیرو تقدیم این انقلاب شده است.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران بیان کرد: یکی از وظایفی که مشاور امور ایثارگران در شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان ها بر عهده دارد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

شهرابی فراهانی اظهارکرد: تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت و قدردانی از خانواده شهدا یک رسالت اخلاقی و دینی است که موجب تقویت انگیزه در نیروها نیز می شود، لذا باید گرامیداشت یاد شهدا در مناسبتهای گوناگون نهادینه و پایدارشود.

تبدیل وضعیت ۶۳ نفر از ایثارگران شرکت آب منطقه ای

«منصور ستوده» مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین نیز در این مراسم اظهارکرد: شرکت آب منطقه ای قزوین به عنوان حاکمیت منابع آب استان در کنار طرح های توسعه منابع آبی و حفاظت و بهره برداری از منابع آب و همچنین مطالعات پایه منابع آب در مسائل فرهنگی، دینی و ورزشی و همچنین ایثارگران فعالیت های چشمگیری دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بدون شک صاحبان اصلی انقلاب اسلامی، خانواده ایثارگران و شهدا هستند چرا که اگر مجاهدت و ایثارگری این عزیزان نبود ما آسایش و امنیت کنونی را نداشتیم.

ستوده خاطرنشان کرد: در این شرکت ۶۳همکار ایثارگر داریم که ۳۷نفر از آنها براساس قوانین بودجه سنوات اخیر تبدیل وضعیت شده اند، همچنین دو نفر جانباز و یک نفر آزاده نیز در شرکت مشغول فعالیت می باشند.

آسایش و امنیت امروز مدیون ایثارگران و شهداست

در ادامه «سرهنگ خانجانی» جانشین فرمانده لشکر ۱۶زرهی قزوین گفت: خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه های اجتماعی این انقلاب و کشور هستند و شهدا با عرضه جان خود از کشور و مردمان این مرز و بوم حفاظت و حراست کردند.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی یک ادبیات جدید به جنگ تحمیلی اضافه شد که همه اقشار در دفاع از میهن عزیزمان مشارکت کردند و موجب موفقیت همه جانبه کشور شدند و امروز هم با حفظ وحدت و انسجام خود دشمنان را شکست خواهیم داد.

سرهنگ خانجانی یادآور شد: وزارت نیرو نیز در این عرصه شهدای زیادی داشته و این مهم بر مردم شریف استان قزوین پوشیده نیست.

جانشین فرمانده لشکر ۱۶زرهی قزوین تصریح کرد: با کمک و فعالیت ایثارگران امروز امنیت و آسایش در کشور به منصه ظهور رسیده و ما قدردان همه ایثارگران و خانواده معزز آن ها هستیم.

۵۳۰شهید از وزارت نیرو تقدیم انقلاب شده است

«سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز در این مراسم اظهارکرد: همه ما موظفیم به امور ایثارگران توجه ویژه داشته باشیم و رسالت خود را انجام دهیم تا ضمن حفظ یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، بعنوان انجام مسئولیت اجتماعی در این فعالیتها مشارکت داشته باشیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از ایثارگران بازشسته و شاغل شرکت آب منطقه ای قزوین و همچنین خانواده همکاران شهید این شرکت تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

دکمه بازگشت به بالا