۸ مکانی که نباید موبایل خود را به شارژر بزنید

در مقاله بعدی ، دلیل عدم شارژ تلفن های همراه خود را در 8 مکان می خوانید. “

1. فرودگاه

در فرودگاه ها اغلب جعبه هایی برای شارژ تلفن های همراه وجود دارد. اگر تلفن همراه خود را به یکی از کابل های شارژ متصل کنید ، ممکن است تلفن همراه شما ویروسی باشد و در موارد نادر اما واقعی ممکن است داده های دستگاه شما به سرقت برود.

۲. سوکت برق برای قطارها

در قدرت قطارها اغلب فراز و نشیب های زیادی وجود دارد ، که ممکن است در مقیاسی مانند قدرت لامپ ها نشان داده نشود. اما در دستگاه شما این می تواند آسیب جدی به باتری تلفن همراه وارد کند.

3 سالن مشترک هتل ها

در اکثر هتل ها ، اتصال به Wi-Fi یا استفاده از کابل شارژ تغییراتی در تنظیمات سیستم تلفن همراه شما ایجاد می کند که نتیجه آن نصب شما بدون اطلاع شما برخی از برنامه ها خواهد بود.

4 اجاره اتومبیل

استفاده از کابل های شارژر تاکسی می تواند منجر به سرقت داده ها یا ویروس ها در سیستم عامل تلفن همراه شما شود.

5 مکان های گردشگری

اتصال تلفن همراه به کیوسک های مسافرتی و مغازه ها به فرد سوء استفاده کننده امکان دستکاری در ضبط صدا و دوربین موبایل را می دهد.

6. گزیده های تجارت

اتصال یک تلفن همراه در راهروها به مهاجمان دسترسی شخصی به لیست مخاطب ، پیام های متنی و صوتی و عکس ها و فیلم های شما می دهد.

7 کتابخانه ها

به نظر می رسد همه چیز موجود در کتابخانه وقتی در آنجا نباشد. هنگامی که تلفن همراه خود را به کابل شارژر متصل می کنید ، به شما این امکان را می دهید تا اطلاعات مربوط به تلفن همراه خود را تنها با یک دکمه برای به روزرسانی نرم افزار به اشتراک بگذارید.

8 خریداران قهوه

بیشترین سرقت اطلاعات از طریق شارژ کردن کابل ها در کافی شاپ ها اتفاق می افتد. در این حالت ، سوءاستفاده ها تلفن همراه شما را با کابل اتصال داده شده به تلفن همراه کنترل می کنند و اطلاعات لازم را از تلفن همراه خود استخراج می کنند.

17302

دکمه بازگشت به بالا